جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۸۸۴۱
بررسی بازارهای مالی ۸ آذر ۱۴۰۰

افزایش ۲٬۵۷۵ دلاری بیت کوین در یک روز، نزول شاخص بورس

افزایش ۲٬۵۷۵ دلاری بیت کوین در یک روز، نزول شاخص بورس
بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها مجددا در مدار رونق قرار گرفت و طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین ۵۷٬۰۳۵ دلار شد و افزایش ۲٬۵۷۵ دلاری نسبت به ۲۴ ساعت قبل داشت. بازار بورس امروز را نیز با نزول شاخص پشت سر نهاد تا صعود کم‌رمق دیروز نتواند برای دومین روز ادامه یابد، از این رو شاخص با افت ۰/۳۰ درصدی خود را به رقم یک میلیون ۳۶۳ هزار واحد رساند

بازار بورس

بازار بورس امروز را نیز با نزول شاخص پشت سر نهاد تا صعود کم‌رمق دیروز نتواند برای دومین روز ادامه یابد، از این رو شاخص با افت  ۰/۳۰ درصدی  خود را به رقم یک میلیون ۳۶۳ هزار واحد رساند و کاهش ۴٬۱۶۴ واحدی را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن نیز ۰/۲۲ درصد نزول داشت و با ریزش ۸۲۰واحدی به رقم ۳۷۴٬۱۶۸ واحد رسید. در بازار امروز نمادهای «شفن»، «شتران» و «وغدیر» بیشترین اثر مثبت را بر بازار نهادند و از سوی دیگر نمادهای «فولاد»، «فارس» و «کچاد» بیشترین تاثیر منفی را بر بازار گذاشتند. نماد «غبهنوش» بیشترین درصد رشد قیمت و نماد «دروز» بیشترین درصد کاهش قیمت را داشتند.

 

به مانند روزهای گذشته، باز بازار شاهد خروج ۱۰۲ میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودند. همچنین میزان صف های خرید ۱۱۸ میلیارد تومان شد و در مقابل صف های فروش ۱۴۲ میلیارد تومان شد.

 

فرابورس اما ۱۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۱۹٬۵۰۳واحد رسید.

 بازار ارز

 

 بازار ارز امروز دوشنبه را با افزایش قیمتها سپری نمود و  تا ساعت ۱۶:۳۰ در بازار تهران دلار ۲۷٬۵۷۰ تومان شد و ۲۰۰ تومان گران شود. یورو به حدود ۳۱٬۱۲۰ تومان رسید و افزایش ۱۴۱ تومانی داشت. پوند انگلیس ۳۹٬۳۹۰ تومان معامله شد و افت ۵۸ تومانی داشت. درهم امارات  ۷٬۵۰۶ تومان ارزشگذاری شد تا ۵۵ تومان گران شود.لیر ترکیه و یوآن چین نیز به ترتیب ۲٬۳۵۰ تومان و ۴٬۶۲۸ تومان شدند.

 

سکه و طلا

 

بازارهای جهانی در نخستین روز کاری خود شاهد افزایش اندک در قیمت طلا بود و هر اونس شمش طلا ۱٬۷۹۳ دلار معامله شد. در بازار داخلی هم هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان معامله شد و ۱۲ هزار تومان افزایش داشت.

 

بازار سکه هم روند صعودی به خود گرفت و  تا ساعت ۱۶:۳۰ امروز  هر سکه امامی ۱۲ میلیون ۷۰۰  هزار تومان قیمت گرفت  و افزایش ۱۳۰ هزار تومانی داشت . سکه بهار آزادی هم  ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد و ۱۰۰ هزار تومان گران شد . نیم سکه ۱۱۰  هزار تومان افزایش یافت تا ۶ میلیون ۶ هزار تومان شود ربع سکه هم ۵۵ هزار تومان رشد قیمت داشت و ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان شد . سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان شد.

 

ارز دیجیتالی و رمزارزها

بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها مجددا در مدار رونق قرار گرفت و طی ۲۴ ساعت گذشته  بیت کوین و اتریوم شاهد افزایش ارزش بودند.بدین ترتیب تا ساعت ۱۶:۲۵ به وقت تهران بیت کوین ۵۷٬۰۳۵ دلار شد و افزایش ۲٬۵۷۵ دلاری نسبت به ۲۴ ساعت قبل داشت. اتریوم نیز ۵/۴۷ درصد گران شد و به ۴٬۳۱۶ دلار رسید. بایننس کوین هم ۶۱۵ دلار خرید و فروش شد. سولانا نیز به ۲۰۵ دلار رسید

مجموع بازار رمزارزها با ۵/۰۷  درصد رشد به ۲/۷۰ تریلیون دلار رسید.

کریپتوکارنسی 8 آذر

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!