جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۸۵۷۵
بررسی بازارهای مالی ۲۶ آبان ۱۴۰۰

روز آرام بازار بورس، کاهش اندک بیت کوین

روز آرام بازار بورس، کاهش اندک بیت کوین
بازار بورس در آخرین روز هفته رشد اندک حدود دو هزار واحدی را تجربه کرد تا عدد شاخص به رقم یک میلیون و ۴۱۰ واحد برسد. بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته نوسان کمی داشتند و البته در مورد رمزارزهای برتر بازار با اندکی کاهش هم مواجه شدند به طوریکه تا ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه بیت کوین حدود ۴۸ دلار ارزان شد و به رقم ۶۰٬۴۳۲ دلاررسید.

بازار بورس

بازار بورس در آخرین روز هفته رشد اندک حدود دو هزار واحدی را تجربه کرد تا عدد شاخص به رقم یک میلیون و ۴۱۰ واحد  برسد . شاخص هم‌وزن اما وضعیت بهتری داشت و رشد ۲٬۸۰۹ واحدی  و به ۳۸۶٬۷۵۸ واحد رسید. نمادهای «شفن» ، «شستا» و «شپدیس» بیشترین اثر مثبت بر بورس را داشتند و سه نماد «فولاد» ، «فارس» و «ومعادن» بیشترین اثر منفی را بر شاخص نهادند. همچنین نماد «شفن» بیشترین درصد رشد را داشت و در مقابل نماد «شفا» بیشترین درصد کاهش قیمت را داشت. امروز پس از مدتها بازار شاهد ورود ۱۳  میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودند. همچنین میزان صف های خرید ۳۳۲ میلیارد تومان شد و در مقابل صف های فروش ۶۲ میلیارد تومان شد .

 

فرابورس نیز به رقم ۲۰٬۲۴۳واحد رسید تا کاهش ۹ واحدی داشته باشد.

 

 بازار ارز

بازار ارز در روز چهارشنبه  با کاهش اندک دلار و افزایش سایر ارزها روبرو بود و تا ساعت 1۶:30 به وقت تهران در بازار تهران دلار آمریکا ۲۱ تومان ارزان شد و به 2۷٬۹۷۲ تومان شد. یورو اما ۱۸۷ تومان افزایش یافت و 3۲,۱۲۱ تومان شد . پوند انگلیس ۳۸٬۳۱۰ تومان و درهم امارات ۷٬۷۲۱ شدند تا به ترتیب ۴۰۳ و ۵۶ تومان گران شوند لیر ترکیه ۲٬۸۳۰ تومان خرید و فروش شد.

 

سکه و طلا

امروز و در بازارهای جهانی هر اونس شمش طلا به ۱۸۶۴  دلار رسید . در بازار داخلی نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار طلا یک میلیون و ۲۴۹ هزار تومان شد.

در بازار سکه هر سکه امامی ۱۲ میلیون ۵۸۰  هزار تومان شد تا ۱۳  هزار تومان گران شود. سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون ۳۵۶ هزار تومان شد. نیم سکه ۱۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۰ هزار تومان ارزان شدند تا به ترتیب ۶ میلیون ۴۶۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۵۰ شوند . سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان شد.

 

ارز دیجیتالی و رمزارزها

بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها  طی ۲۴ ساعت گذشته نوسانات کمی داشتند و البته در مورد رمزارزهای برتر بازار با اندکی کاهش هم مواجه شدند  به طوریکه تا ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه بیت کوین حدود ۴۸ دلار ارزان شد و به رقم ۶۰٬۴۳۲ دلاررسید. اتریوم ۰/۹۷ درصد کاهش یافت و به رقم  ۴٬۲۲۴ دلار رسید. بایننس کوین ۱ درصد کاهش یافت و ۵۸۲ دلار شد. سولانا بیش از ۲/۶ درصد ارزش خود را از دست داد و ۲۱۹ دلار شد.

مجموع بازار رمزارزها با ۱/۰۹  درصد افزایش به ۲/۷۶  تریلیون دلار رسید.

کریپتو 26 آبان

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!