پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۷۹۷۷
بررسی بازارهای مالی ۲۶ مهر ۱۴۰۰

رشد اندک شاخص بورس، کاهش ارزش اتریوم

رشد اندک شاخص بورس، کاهش ارزش اتریوم
بورس دوشنبه را با رشد اندک ۸۵۴ واحدی پشت سر گذاشت و تنها ۰/۰۶درصد رشد داشت با این حال وضعیت شرکتهای متوسط و کوچک بازار چندان مناسب نبود و شاخص هم‌وزن بیش از یک درصد کاهش یافت. در طی ۲۴ ساعت گذشته ارزهای مطرح نوسانات متفاوتی داشتند و در حالیکه بیت‌کوین نوسان اندک مثبت داشت اما اتریوم حدود ۳ درصد کاهش داشت.

بازار بورس؛

بورس دوشنبه را با رشد اندک ۸۵۴ واحدی پشت سر گذاشت و تنها ۰/۰۶درصد رشد داشت و به رقم یک میلیون و ۴۳۶هزار و ۹۶۴ واحد رسید.با این حال وضعیت شرکتهای متوسط و کوچک بازار چندان مناسب نبود و شاخص هم‌وزن بیش از یک درصد کاهش یافت و در عدد ۳۹۳٬۹۶۳ واحد قرار گرفت. در بازار امروز نمادهای «فملی»، «شاراک» و «کچاد» بیشترین تاثیر مثبا بر شاخص را نهادند و در مقابل نمادهای «شپنا»،‌ «پارس» و «کالا» بیشترین اثرمنفی را بر شاخص گذاشتند. نماد «وایران» با ۵ درصد افزایش و در مقابل نماد «تکشا» با 5 درصد کاهش بیشترین درصد افزایش و کاهش قیمت را داشتند.

امروز نیز ۷۱۱ میلیارد تومان پول از طرف سهامداران حقیقی از بازار خارج شد. همچنین صف‌های خرید به رقم ۳۱۷ میلیارد تومان بالغ گردید و در مقابل صف‌های فروش ۲۲۷ میلیارد تومان شد.

فرابورس نیز ۱۰۷ واحد کم شد و به ۲۰٬۳۰۶ واحد رسید.

اینفو بورس 26 مهر

بازار ارز؛

در بازار ارز و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه به وقت تهران ، دلار نوسان اندکی داشت و ۳۴ تومان نسبت به دیروز گران شد و به رقم۲۷٬۲۱۶ تومان رسید. یورو نیز ۶۰ تومان گران شد و به قیمت ۳۱٬۵۹۵ تومان دادوستد شد. پوند انگلیس ۳۹ تومان و درهم امارات ۱۱  تومان گران شدند تا به ترتیب ۳۷٬۴۱۴تومان و ۷٬۴۱۲ تومان برسد.لیر ترکیه  و یوآن چین به ترتیب  ۳٬۰۳۰تومان و ۴٬۲۴۵ تومان خرید و فروش شدند.

سکه و طلا؛

قیمت هر اونس طلا در نخستین روز کاری هفته در بازارهای جهانی در حدود ۳ دلار کاهش یافت و به ۱٬۷۶۴ دلار رسید. طلای ۱۸ عیار نیز ۶ هزار تومان ارزان شد و به رقم یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسید

در بازار سکه اما روند کاهشی شدیدتر بود و تا ساعت ۱۶ در بازار تهران هر قطعه سکه امامی ۱۲۰ هزار تومان ارزان شد و به قیمت ۱۱ میلیون و  ۵۵۱ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان شد. نیم سکه ۴۰ هزار تومان ارزان شد و ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان شد. ربع سکه ۳ میلیون ۴۷۰هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون ۱۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شدند.

ارز دیجیتالی و رمزارزها؛

در طی ۲۴ ساعت گذشته ارزهای مطرح نوسانات متفاوتی داشتند و در حالیکه بیت‌کوین نوسان اندک مثبت داشت اما اتریوم حدود ۳ درصد کاهش داشت. همچنین داج کوین بیش از ۷ درصد افزایش داشت .بدین ترتیب و تا ساعت ۱۶ به وقت تهران ، بیت‌کوین به حدود ۶۰٬۸۱۳ دلار رسید.اتریوم نیز ۲/۹۲ درصد افت قیمت یافت و ۳٬۷۳۶ دلار شد. در بین ارزهای برتر بازار بایننس‌کوین و داج کوین نیز افزایش قیمت را تجربه کردند و سایر ارزها با کاهش همراه شدند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز ۲/۵۶ تریلیون دلار شد تا صعود ۰/۱درصدی داشته باشد.

کریپتو 26 مهر

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!