چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۴۰۵۵
مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با فراز مطرح کرد

سناریوهای پولی شدن واکسن کرونا

سناریوهای پولی شدن واکسن کرونا
مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار فراز از احتمال دریافت هزینه از واکسیناسیون کرونا از ۳۰ درصد جمعیت خبر داد. حسین کرمانپور در مورد شایعات جاری در خصوص قیمت این واکسن که پیش از این قرار بود رایگان در اختیار شهروندان قرار بگیرد به خبرنگار فراز گفت: در خصوص توزیع و تزریق واکسن کرونا در کشور بنابر آخرین شنیده‌ها از ستاد ملی مقابله با کرونا، دو احتمال وجود دارد که یکی از این دو مورد اجرایی خواهد شد.
نویسنده :
هانیه احمدی

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار فراز از احتمال دریافت هزینه از واکسیناسیون کرونا از ۳۰ درصد جمعیت خبر داد.

 

حسین کرمانپور در مورد شایعات جاری در خصوص قیمت این واکسن که پیش از این قرار بود رایگان در اختیار شهروندان قرار بگیرد به خبرنگار فراز گفت: «در خصوص توزیع و تزریق واکسن کرونا در کشور بنابر آخرین شنیده‌ها از ستاد ملی مقابله با کرونا،  دو احتمال وجود دارد که یکی از این دو مورد اجرایی خواهد شد. احتمال اول این است که ۷۰درصد شهروندان با تزریق واکسن به صورت رایگان  واکسینه شوند. این میزان واکسیناسیون موجب مهار  همه‌گیری خواهد شد. سپس هزینه‌های واکسن از سی درصد باقی مانده جمعیت دریافت شود.»

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی افزود: «اما سناریوی دوم این است که پس از  تزریق رایگان دوز اول و دوم واکسن ایرانی برکت، در مرحله‌ بعد که شش ماه از تزریق دوم گذشته باشد، از کسانی که خواستار دریافت مجدد واکسن باشند، هزینه‌ واکسیناسیون دریافت شود .»

 

عضوسازمان نظام پزشکی با اظهار بی‌اطلاعی از قیمت این واکسن‌ها می‌گوید: «تا کنون گزارش مستندی در مورد قیمت این واکسن به سازمان نظام پزشکی برای تعرفه گذاری ارائه نشده است و ما نیز خبرها را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنیم.»

 

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی همچنین تاکید کرد: «آماده سازی و توزیع واکسن کرونا برکت که در داخل کشور ساخته شده است در مراحل نهایی قرار دارد و تعداد قابل توجهی از شهروندان و مسئولان عالی رتبه‌ کشور این واکسن را تزریق کرده‌اند. بنابر تحقیقات و همچنین آزمایش‌های بالینی این واکسن می‌تواند بحران کرونا را در ایران کنترل کند. همچنین بنابر تجربه ساخت واکسن در ایران، جامعه بین المللی در انتظار توزیع این واکسن در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا است.»

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!