شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۱۷

صادق آبادی مدیرعامل شرکت انرژی پاسارگاد می‌شود/ فضای مثبت هیات مدیره در خصوص معاون سابق وزیر نفت

صادق آبادی مدیرعامل شرکت انرژی پاسارگاد می‌شود/ فضای مثبت هیات مدیره در خصوص معاون سابق وزیر نفت
پیگیری های خبرنگار فراز از هیات مدیره شرکت گسترش انرژی پاسارگاد نشان می دهد که از میان سه گزینه مطرح برای مدیرعاملی این شرکت، علیرضا صادق آبادی شانس بیشتری برای مدیرعاملی دارد.

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (PEDC) یک هلدینگ سرمایه گذاری در حوزه انرژی است که در کل زنجیره ارزش شامل اکتشاف، تولید، پالایش، بازاریابی مواد پتروشیمی، تولید برق و انرژی های تجدید پذیر و تکنولوژی های جدید فعالیت می کند. این شرکت از طریق 27 شرکت زیرمجموعه خود در سراسر فلات ایران و بازار بین المللی حضور فعال دارد.

 

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت های تابعه و متعلق به گروه مالی پاسارگاد، از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون پروژه های بزرگ و ملی کشور همچون خط لوله ششم سراسری گاز غرب کشور، مالکیت، توسعه و بهره برداری نیروگاه های برق در سیرجان، خوی، ارومیه، مشهد و قشم و عملیات حفاری در میدان های نفتی سپهر، جفیر، سیری و پارس جنوبی را اجرا کرده است. گفتنی است شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در بورس پذیرش شده و بزودی از نماد آن رونمایی و در بورس عرضه خواهد شد.

 

بر اساس پیگیری های خبرنگار ما، هیات مدیره شرکت گسترش انرژی پاسارگاد برای تعیین مدیرعامل خود روی سه گزینه متمرکز شده است. در این بین، فضای هیات مدیره در خصوص علیرضا صادق آبادی کاملا مثبت است و احتمالا باید او را مدیرعامل بعدی این شرکت دانست.

 

علیرضا صادق آبادی متولد سال 1361 دارای فوق لیسانس مهندسی مکانیک و دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار است. او از سال 1384 تا 1390 به عنوان کارشناس ارشد مکانیک در شرکت مهندسان مشاور سازه در پروژه‌های دارخوین، پی وی سی اروند، آروماتیک چهارم (پتروشیمی برزویه) ایستگاه تقویت فشار گاز نار، پالایشگاه گاز بید بلند ۲، افزایش ظرفیت و بهبود فرآیند پالایشگاه شازند اراک، فاز ۱۳ و ۲۲-۲۴ میدان گازی پارس جنوبی فعالیت کرده است.

 

از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ نیز مدیرعامل شرکت توان نیروی آراد - توسعه گر مزرعه های بادی جیرنده و تاکستان۱ و ۲ بود. در این مدت همچنین مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره موسسه مطالعات و پژوهش های بین المللی نفت و توسعه پایدار را نیز تجربه کرد. پس از آن از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ مدیر پروژه‎های پائین دستی شرکت انرژی دانا شد.

 

عضویت در هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس - عسلویه دیگر فعالیتی بود که صادق آبادی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ تجربه کرد. او همچنین از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مرجان بود.

 

صادق آبادی در سال های 1395 و 1396 مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت زیر ساخت فراگیر پالایشی سیراف بود و پس از آن از ۱۹ مهر ۱۳۹۶ با حکم وزیر وقت نفت به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران انتخاب شد.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!