جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۱۶۱۷

دمای هوا بشدت بالا می رود/ هشدار رشد مصرف برق

دمای هوا بشدت بالا می رود/ هشدار رشد مصرف برق
به گزارش فراز به نقل از فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: در 5 روز آینده جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.وی افزود: ماندگاری هوای گرم در کشور به ویژه در نیمه جنوبی کشور تا اواخر هفته ادامه دارد و سب

به گزارش فراز به نقل از فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: در 5 روز آینده جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: ماندگاری هوای گرم در کشور به ویژه در نیمه جنوبی کشور تا اواخر هفته ادامه دارد و سبب افزایش مصرف حامل‌های انرژی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر امروز و همچنین فردا با شمالی شدن جریانات روی خزر در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان‌شمالی کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما همراه با بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در شرق کشور خصوصاً زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و این شرایط از دوشنبه 10 خرداد تا پنج‌شنبه 13 خرداد در استان خوزستان حاکم است.

وی گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری وزش باد شدید در برخی ساعات در شمال‌غرب کشور و دامنه جنوبی البرز در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و البرز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌ از بعدازظهر دوشنبه تا روز پنج‌شنبه ‌در مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس، در استان‌های خوزستان و بوشهر و مناطق ساحلی و دور از ساحل شرق دریای عمان و در استان سیستان و بلوچستان‌، در سواحل، افزایش ارتفاع موج بین یک تا یک و نیم متر و دور از ساحل تا دو متر پیش‌بینی می‌شود، در این راستا ‌احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک، نیمه سنگین، قفس‌ها و تورهای صیادی وجود دارد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده صاف در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 25 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد:‌روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه بالای صفر خنک‌ ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!