جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۹۳

هواپیمایی ارمنستان تقاضای افزایش پروازها به ایران را دادند

هواپیمایی ارمنستان تقاضای افزایش پروازها به ایران را دادند
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی ارمنی تقاضای افزایش پروازها بین ایران و ارمنستان را درخواست داده است و از هفته آینده هفته ای ۹ پرواز‌ بین دو کشور برقرار می‌شود.

به گزارش فراز،‌ با اشاره به تقاضای شرکت هواپیمایی ارمنستانی مبنی بر افزایش پروازها بین تهران و ایروان اظهار داشت: به تازگی شرکت هواپیمایی ارمنی تقاضای افزایش پروازها بین ایران و ارمنستان را داده است و از هفته آینده تعداد پروازها بین دو کشور افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی داخلی پروازی به ارمنستان ندارند اما در حال رایزنی هستیم تا شرکت‌های هواپیمایی داخلی نیز به این کشور پرواز برقرار کنند‌.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پیش از این ارمنستان به ایران پرواز داشت، گفت: در حال حاضر فعلا هفته‌ای 9 پرواز بین ایران و ارمنستان از سوی طرف ارمنستانی تقاضا شده است.

* ستاد مقابله با کرونا هنوز ابلاغی بابت توقف پرواز به استان‌‌های قرمز نداده است

ذیبخش درباره محدودیت‌های پروازهای داخلی به استان‌های جنوبی کشور به دلیل شیوع کرونای دلتا، توضیح داد: هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر محدودیت یا توقف پروازها به استان‌های قرمز ارائه نداده است بنابراین همه پروازهای داخلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: قطعا با ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا هر نوع محدودیت پروازی داخلی بسته به تقاضای آنها اعمال خواهد شد و در این‌باره تابع دستورات ستاد هستیم.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!