جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۴۲۱۱

جلسه شورای ششمی ها با محسن هاشمی و حناچی

جلسه شورای ششمی ها با محسن هاشمی و حناچی
منتخب شورای ششم از برگزاری جلسه مشترک با محسن هاشمی و حناچی طی هفته آینده خبر داد و گفت: بهره مندی از مدیران کنونی در دوره جدید شهرداری بستگی به نظر شهردار جدید دارد.

به گزارش فراز، ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری جلسه شورای ششمی‌ها با محسن هاشمی و پیروز حناچی اظهار داشت: از آنجایی که در دوره‌های گذشته رابط بین شورای چهارم و پنجم و شهرداری‌ بوده‌ام و به دلیل سابقه کاری دوستان و منتخبین شورای ششم بنده را به عنوان رابط بین مدیران شهری کنونی و  منتخبین شورای ششم برگزیده‌اند و من هم این موضوع را پذیرفتم.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم توسط هیأت رئیسه‌ای که فعلا انتخاب شده و شامل مهدی چمران و پرویز سروری است قرار است هماهنگی‌هایی را جهت برگزاری جلسات با اعضای شورای شهر کنونی، شهردار و معاونین آن داشته باشیم.

منتخب شورای ششم تهران ادامه داد: همچنین این موضوع را به مدیران شهری کنونی و شهردار اعلام کرده‌ایم و منتظر هستیم تا این افراد اعلام آمادگی کنند و در گام نخست صحبت‌هایی در قالب تشکیل جلسه با محسن هاشمی و پیروز حناچی داشته باشیم که احتمالا طی هفته آینده این جلسه برگزار می‌شود.

امانی در پاسخ به این پرسش که آیا از مدیران شهری کنونی در دوره جدید مدیریت شهری استفاده خواهد شد یا خیر،‌گفت: این مسأله و تصمیم‌گیری بر عهده شهردار بعدی است و ما نظر خاصی در این راستا نداریم.

وی در مورد انتخاب شهرداری جدید تهران گفت: شاخص‌ها در حال بررسی و فرآیند انتخاب شهردار در کمیته مربوطه در حال انجام است و زمانی که این قضیه به تصویب برسد وارد مصادیق خواهیم شد 8 گزینه مطرح شده در رسانه‌ها هم گمانه‌زنی است که البته ما به همه این 8 نفر احترام می‌گذاریم.

منتخب شورای ششم تهران در مورد سند تحویل و تحول در شهرداری تهران گفت: در این سند میزان دیون، بدهی‌ها و املاک واگذار شده در مدیریت شهری کنونی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و ما گزارش کامل آن را که احتمالا دو تا سه ماه طول می‌کشد به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!