پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۴۲۰۸

ایجاد فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان تهران

ایجاد فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان تهران
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری برای ایجاد 14 هزار فرصت شغلی از طریق طرح‌های خودکفایی و کاریابی برنامه ریزی شده است.

به گزارش فراز،  سیدابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران در دیدار با آرش شهرکی کیا، مدیر شعب پست بانک استان تهران،گفت:در مجموع اعتبارات بانکی،بند ب تبصره 16، اشتغال پایدار روستایی و هم افزایی با بانک ها و منابع داخلی کمیته امداد در سال 1399، 130 میلیارد تومان در جهت ایجاد بیش از 5 هزار طرح اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال 1399 برای 8 هزار کارجو  از محل طرح های ایجاد شده و اجرای طرح کاریابی فرصت شغلی ایجاد شده  است، بیان کرد: در همین جهت در سال 1400 برای ایجاد 14 هزار فرصت شغلی از طریق طرح های خودکفایی و کاریابی برنامه ریزی شده است.

پرپنچی بیان کرد:در سال 1399 از طریق پست بانک تسهیلات به میزان 10 میلیارد و 600 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که با این مبلغ 212 طرح خوداشتغالی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: وام پرداختی به طرح های صنایع دستی، قالی بافی، دامپروری سبک و سنگین، پرورش طیور و ماکیان، گلخانه،زراعت،باغبانی،طرح های تولیدی و خدماتی در سطح استان تهران پرداخت می شود.

وی یادآور شد: کمیته امداد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن آموزش و مشاوره شغلی در نهایت با معرفی این افراد به بانک های عامل تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت می کند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!