پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۳۴۶۵

۳۴هزار عدد ماسک غیربهداشتی کشف شد

۳۴هزار عدد ماسک غیربهداشتی کشف شد
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب کارگاه تولید ماسک‌های تقلبی و کشف ۳۴ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش فراز، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از پلمب کارگاه تولید ماسک‌های تقلبی خبر داد. 
 
 سرهنگ مرادی با اعلام خبر دستگیری مالک کارگاه تولیدی غیر مجاز اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران از افتتاح  کارگاه تولیدی ماسک بدون رعایت مجوزهای قانونی در حوالی محله جوادیه مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی نشانی دقیق این کارگاه و هویت مالک کارگاه تیمی از ماموران پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به محل کارگاه اعزام شده و در بازرسی از این مکان 34 هزار عدد ماسک تقلبی و غیر بهداشتی تولید شده به همراه مقادیری مواد اولیه و دستگاه تولید ماسک کشف شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه طبق دستور قضائی پلمب و متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به طور شبانه روز در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه بوده و با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سوءاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!