سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۱۰۵۳
بازار مسکن چشم انتظار فصل جدید معاملات

آپارتمان در پونک چند؟ (عکس)

آپارتمان در پونک چند؟ (عکس)
با توجه به آگهی‌های منتشر شده برای محله پونک، آپارتمان‌هایی با متراژ ۶۰ تا ۸۵ متر در این منطقه از حدود متری ۶۰ میلیون تومان شروع می‌شوند. همچنین به طور کلی آپارتمان‌ها با این متراژ قیمتی بین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارند و قیمت بیشتر آپارتمان‌ها نیز بین پنج تا هشت میلیارد تومان است.

با توجه به آگهی‌های منتشر شده برای محله پونک، آپارتمان‌هایی با متراژ ۶۰ تا ۸۵ متر در این منطقه از حدود متری ۶۰ میلیون تومان شروع می‌شوند. همچنین به طور کلی آپارتمان‌ها با این متراژ قیمتی بین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارند و قیمت بیشتر آپارتمان‌ها نیز بین پنج تا هشت میلیارد تومان است. غالب آپارتمان‌های این محله نیز پس از سال ۱۳۸۰ ساخته شده و دارای آسانسور نیز هستند.

برای مثال آپارتمانی ۶۴ متری که ساخت آن به سال ۱۳۸۴ باز می‌گردد، در این محدوده چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و حدود متری ۶۴ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین واحد مسکونی دیگری با ۵۸ متر زیربنا متری ۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در نهایت پنج میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. سال ساخت این آپارتمان نیز ۱۳۹۳ ثبت شده است.

IMG_20230324_084727_296

منبع خبر : تجارت نیوز تجارت نیوز
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!