پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۹۷۵

علی کریمی محاکمه می‌شود؟

علی کریمی محاکمه می‌شود؟
«پدر و مادری را می‌شناسم که بخاطر استوری‌های تحریک‌آمیز علی کریمی در کنترل فرزندان خود بامشکل مواجه شده‌اند.» این بخشی از یکی از گزارش‌های خبرگزاری اصول‌گرای فارس در مورد علی کریمی است.

فارس در گزارش دیگری به مصاحبه فردی به نام «حمیدرضا محمدی» پرداخته به گفته این خبرگزاری وکیل پایه یک دادگستری است. او در گفتگو با فارس با اشاره به استوری‌های روزهای اخیر علی کریمی در فضای مجازی گفته است:‌ پرونده این فرد اکنون تشکیل شده است و باید به اتهام این افراد رسیدگی شود.

 

مصاحبه شونده خبرگزاری فارس در ادامه با اشاره به افراد حاضر در ناآرامی‌های خیابانی روزهای اخیر افزوده است:‌ «با توجه به اینکه این افراد سلاح در دست گرفتند و با حکومت اسلامی جنگیدند اکنون اتهام محاربه مطرح و مجازات آن اعدام است. اتهام فساد فی‌الارض نیز برای افرادی که تشویق و ترغیب به این امر کردند مطرح است.»

 

این وکیل دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود گفته: «قطعا کسانی که به بیت المال ضرر وارد کردند، باید پاسخگو باشند. این امکان حقوقی وجود دارد که با فروش ویلای علی کریمی خسارات وارد شده به مردم را جبران کنیم.» او با بیان اینکه اکنون بسیاری از مشاغل تحت تاثیر اغتشاشات اخیر قرار گرفته اند و محدودیت های اینترنتی ناشی از اتفاقات اخیر در کشور بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد، گفت: اکنون جبران خسارت آتش زدن یک دستگاه آمبولانس و یا پرداخت چند میلیارد تومان برای خسارات وارد شده مطرح نیست و  برخی از این خسارات غیر قابل جبران است.

ویلا کریمی

مساله ویلای علی کریمی پیش از این نیز مورد توجه رسانه‌های اصول‌گرا قرار گرفته بود و د رمقاطع مختلف هرگاه از این ستاره پیشین تیم ملی و پرسپولیس اظهار نظری منتشر می‌شد که خوشایند این جناح سیاسی نبود، به آن اشاره می‌کردند.

 

در همین پیوند بازیکن سابق بایرن مونیخ با انتشار تصویری از پیامک هزینه برق مصرفی ملک گرانقیمتش در لواسان، به قیمت برق اعتراض کرد که این اعتراض ، واکنش هایی از سوی برخی مدیران رده میانی صنعت برق به همراه داشت.

 

گفتنی است تسنیم، دیگر خبرگزاری اصول‌گرا نیز در گزارشی با حمله تند به علی کریمی به خاطر استوری‌ها و اظهار نظرهایش در فضای مجازی نوشته «علی کریمی» ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان که طی روزهای اخیر مطالب ساختارشکنانه‌ای در فضای مجازی منتشر می‌کند، چند ماه پیش ‌و در ابتدای سال از کشور خارج شده است و در امارات زندگی می‌کند.

برچسب ها:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
سوالم اینجاس،چرا علی کریمی زمان بازیش از مردم حرفی نمیزد؟ چرا حالا که بازنشسته شده و رفته دبی زندگی میکنه و قراره بره دبی زندگی کنه، شده وطن دوست!
علی
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
نمیدونم چرا حکومت با این افراد اینقدر با گذشت و اغماض برخورد میکنه؟ مگه پرسنلی که که از نیرو انتظامی کشته شدن خانواده یا مادرو زن و فرزند نداشتن؟ مگه بی نظمی و اختلال در امنیت زندگی ما بخاطر یه عده اخلالگر به هم ریخته مهم نیست؟ چرا مدیری و کریمی محاکمه نمیشن
محمد
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
علی کریمی گو مفت می خوره،خائن
دلبر
دقیقا حکومت خیلی مجال میده به این افراد مثال همین بابک زنجانی از هشتاد و چهاره که امروز و فردا واسه اعدامش میکنن که اینهمه جنایت کرده و دزدی و فساد و یا اون شهرام جزایری اما میبینی یه زندانی که واقعا بیگناه هست بعد از اینهمه شکنجه و قلول کردن کاری که نکرده بهش میگن اماده شو که فردا انتقالت میدیم شیراز این بنده خدا هم خوشحال که میره تو شهر خودش اما 4صبح بدون اطلاع به خانوادش و بدون اطلاع به خودش اعدامش میکنن واقعا چرا اینجوریه سوالت طلا بود منم سوالم مثه خودته?
محمود
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
اسم علی کریمی را برای همیشه باید حذف کرد مردک بی شهور نفهم با پول مملکت غلط های زیادی می‌کند سزایش اعدام است تا درس عبرتی شود برای دیگران کلیه زنانی که کشف حجاب کرده اند بایدتمام اموالشان را به نفع محجبه های کشور ضبط کرد تا درس عبرتی شودبرای کشانی که بدکاره بوده اند الان باکشف حجاب قصد برهم زدن مملکت را دارند آخه بتو شکم پرست و شیطان پرست و شهوت پرست چه ربطی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاسم
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
شما که هیچی حالیتون نیست نظرندید توی این گرونی واین بدختی یکی هم از حق مردم دفاع کرده شما که خایه ندارین حرف حق بزنین پس حرف مفت هم نزنید
مسعود
اقا جاسم کاش یکم عقل داشتی و فرق دوست و دشمن رو میفهمیدی،اگه همین اقای کریمی پارسال تو انتخابات فدراسیون برنده میشد بازم از این پستا میذاشت؟اگه اونم سرش یجا بند بود مطمئن باش صدسال سیاهم بفکر مردم نمی افتاد،اینم بدون کسی درد مردم رو میفهمه ک خودش درد کشیده یاشه ن این جماعت دوزاری تا دید عکسش از رو بیلبوردا اومد پایین و درامدش ب خطر افتاد سریع استوریشو پاک کرد و معذرت خواهی کرد(استوری ک در مورد نذری دادن بود)
سعید
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
کاش می‌شد یک روزی مسولین خائن و وطن فروش و فرزندان مفت خور آنها را بگیرند و محاکمه کنند. موسولینی که اموال ملت مظلوم ایران ? را غارت کردند.
مهدی
-
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱
0
آقا جاسم هم یه سگی هست مثل اونا.
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!