شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۲۱۰۹

جدایی رونالدو از منچستر چقدر جدی است؟

جدایی رونالدو از منچستر چقدر جدی است؟
رونالدو معتقد است که باشگاه منچستر یونایتد توانایی قهرمانی در لیگ جزیره را برای فصل بعد ندارد؛ او همچنین گفته است که قصد دارد تا فصل بعد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد گفته است که قصد دارد تا از این باشگاه جدا شود! رونالدو معتقد است که باشگاه منچستر یونایتد توانایی قهرمانی در لیگ جزیره را برای فصل بعد ندارد؛ او همچنین گفته است که قصد دارد تا فصل بعد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

 

رونالدو امیدوار بود در ابتدای حضور اریک تن هاگ به عنوان سرمربی، جاه طلبی بیشتری از یونایتد ببیند و از اینکه باشگاه هنوز خریدی انجام نداده است، ناامید است. یونایتد همچنان امیدوار است که این بازیکن ۳۷ساله را متقاعد به ماندن کند، به ویژه با کار خود در بازار نقل و انتقالات در روزها و هفته‌های آینده. باشگاه منچستر یونایتد همچنان امیدوار است تا این ستاره دست نیافتنی را در باشگاه خود حفظ کند.

 

143856-min

 

خورخه مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو، طی هفته‌های گذشته در حال برسی گزینه‌ها بوده است. او گفته است: «رونالدو هنوز هیچ توافقی را با باشگاه‌های دیگر نداشته است.» او همچنین ائلام کرده است که هفته‌هاست که گزینه‌ها را بررسی می‌کند و چلسی و بایرن مونیخ جزو باشگاه‌هایی هستند که با او صحبت کرده اند؛ اما هیچ مذاکره پیشرفته‌ای وجود ندارد.

 

رونالدو که فصل گذشته پس از بازگشت از یوونتوس به اولدترافورد، ۲۴ گل برای یونایتد به ثمر رساند، تا پایان فصل آینده با او تماس گرفته است که شامل یک سال دیگر نیز می‌شود.

 

یونایتد به جذب تایرل مالاسیا، مدافع چپ هلندی نزدیک است، او که قرار است روز یکشنبه برای آزمایشات پزشکی به منچستر سفر کند، مالاسیا با قیمت، مبلغ ۱۵ میلیون یورو قرارداد به اضافه ۲ میلیون یورو به توافق رسیده است. و در حال کار روی دو قرارداد بسیار پرهزینه‌تر هستند که امیدوارند بتوانند رونالدو را متقاعد به ماندن کنند.

 

16418461964046-min

 

باشگاه منچشتر یونایتد همچنان به دنبال لیساندرو مارتینز، مدافع میانی آژاکس، به مبلغ ۴۱ میلیون یورو به همراه ۴ میلیون یورو آپشن و همینطور رنکی دی یونگ هافبک بارسلونا نیز است.

 

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز شنبه تاکید کرد که قصد ندارد دی یونگ را بفروشد، اما اشاره کرد که از بازیکن می‌خواهد حقوقش را کاهش دهد.  توافق اصولی با باشگاه بارسلونا برای پرداخت تضمینی ۶۵ میلیون یورو و به اضافه ۲۰ میلیون یورو به عنوان آپشن وجود دارد، اما این که این آپشن‌ها به چه صورت باشند هنوز مشخص نشده است.

 

مارتینز می‌خواهد به انگلیس برود اما یونایتد با آرسنال برای جذب بازیکن آرژانتینی درگیر رقابت شده است. پیشنهاد یونایتد بهتر از آرسنال است اما آژاکس، قیمت این بازیکن ۲۴ ساله را ۵۰ میلیون یورو ارزیابی می‌کند. تن هاگ امیدوار است که رابطه او با مارتینز از سه فصل حضورش در آژاکس بتواند به او کمک کند تا بهترین تصمیم را برای باشگاه آژاکس بگیرد.

 

از دست دادن رونالدو ضربه‌ای به یونایتد خواهد بود، تا حدی به این دلیل که او ۱۴ گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در این باشگاه در فصل گذشته به ثمر رساند؛ اما همچنین به این دلیل که این اپیزود آخرین سیگنال نکبت بار از افت آن‌ها در سال‌های اخیر است. رونالدو از زمان اولین انتقالش به یونایتد در سال ۲۰۰۳، هر فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است و پنج بار قهرمان شده است. منچستر یونایتد در فصل آینده در لیگ اروپا حضور دارد.

 

حجم ویدیو: 18.81M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54 دانلود ویدیو
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!