پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۸۷۶۵

همکاری ادیداس با سندباکس و کوین بیس

همکاری ادیداس با سندباکس و کوین بیس
آدیداس، غول تولیدکننده کالاهای ورزشی آلمانی، در توییتی از همکاری با سندباکس خبر داد. طولی نگذشت که این برند محبوب ورزشی در توییت دیگری به همکاری با صرافی کوین بیس پرداخت.

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت SAND  حدود ۲۰٪ افزایش یافته است و به اوج ۸.۳ دلاری رسیده است. جالب است بدانید این توکن در طول هفته گذشته بیش از ۱۲۰٪ رشد کرده است. آدیداس که اخیراً با راه‌اندازی پروتکل اثبات حضور (POAP) در اپلیکیشن خود به دنیای متاورس وارد شده است، روز سه‌شنبه توییتی دررابطه با توسعه پروژه‌ای به نام adiVerse با مشارکت با سندباکس منتشر کرد.

 

به گفته حساب توییتری Crypto Twitter، به نظر می‌رسد این غول تولیدکننده کالاهای ورزشی تکه‌ای زمین در متاورس سندباکس خریداری کرده باشد.

 

گفتنی است از زمان تغییر برند فیسبوک به متا در تاریخ ۲۹ اکتبر، بهای توکن SAND بیش از ۶۰۰٪ افزایش یافته است. علاوه بر اینمی‌توان بخشی از این افزایش قیمت را ناشی از رویداد آلفا متاورس سندباکس  که برای سه هفته از ۲۹ نوامبر تا ۳۰ دسامبربرنامه‌ریزی‌شده است نسبت داد.سایر توکن‌های متاورس نیز همانند ENJ، ILU، YGG و DVI در این ماه بیش از ۴۰ تا ۹۰٪ افزایش یافته‌اند و عملکردی به مراتب بهتراز بیت کوین از خود نشان داده‌اند.

 

سندباکس تنها پروژه‌ای نیست که قرار است با آدیداس همکاری کند. ساعاتی پیش، این غول آلمانی در توییتی از همکاری با کوین بیس خبر داد. اکانت کوین بیس نیز به این توییت با یک ایموجی دست دادن دو طرفه واکنش نشان داد. پس از آن کوین بیس در توییت دیگریورود آدیداس به مهمانی را خوش آمد گفت.

 

شایان ذکر است هنوز هیچ جزئیاتی در رابطه با این همکاری منتشر نشده است اما طرفداران رمزارزها به سرعت شروع به حدس وگمانه‌زنی در این مورد کرده‌اند.

 

اما آدیداس اولین تولید کننده کالاهای ورزشی نیست که می‌خواهد به دنیای متاورس ورود کند. شرکت نایکی نیز درخواست‌هایی را برای ثبت لوگو، نام و شعار معروف «Just do it» برای استفاده در کالاهای مجازی ثبت کرده است. این درخواست‌ها به همراه دو فهرست آگهی شغلی اخیر برای استخدام طراحان دنیای مجازی نشان می‌دهد که این تولیدکننده مطرح کفش و پوشاک ورزشی در حال ایجادزمینه‌ای برای ورود به متاورس است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!