چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۲۸

تبلیغ طارمی برای صرافی که نمی‌‌تواند استفاده کند!

تبلیغ طارمی برای صرافی که نمی‌‌تواند استفاده کند!
آیا مهدی طارمی را در این عکس می‌شناسی؟ او مانند سایر ایرانیان نمی‌تواند از صرافی بایننس استفاده کند. این موضوع عجیبی است که تو از عکسی استفاده کرده‌ای که شخص درون آن نمی‌تواند از آن استفاده کند.

توکن رسمی هواداری باشگاه پورتو در سرویس لانچ پد صرافی بایننس قرار خواهد گرفت. این کار باعث ارتقای سطح برندینگ این باشگاه خواهد شد. همچنین در نتیجه این همکاری قرار است تا نام این صرافی در پشت پیراهن‌های بازیکنان تیم پورتو در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ قرار بگیرد و برای فصل‌های آتی روی آستین‌های لباس بازیکنان به نمایش درآید.

 

توکن هواداری پورتو یک توکن کاربردی است که راه‌های جدیدی را برای هواداران این تیم فراهم می‌کند تا با باشگاه محبوب خود تعامل داشته باشند.  این توکن قابل دسترس در بخش لانچ پد صرافی بایننس خواهد بود و در آینده در بخش معاملات آنی (Spot)، و معاملات همتا به همتا (P2P) این صرافی قرار خواهد گرفت.  این توکن بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) اجرا خواهد شد و در صورتی که از بخش لانچ پد صرافی خریده شود ارزشی برابر ۱ دلار خواهد داشت.  فروش عمومی این توکن در بخش لانچ‌پد از تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) آغاز خواهد شد و اینکه کاربران قادر باشند چه مقدار از این توکن خریداری کنند بستگی به موجودی BNB آن ها در بازه ۱۰ روزه از ۶ تا ۱۶ نوامبر خواهد داشت.

 

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل این صرافی در توییتر عکس‌هایی را از بازیکنان تیم پورتو منتشر کرده است که بر روی لباس آنها لوگوی صرافی بایننس دیده می‌شود. نکته جالب توجه اینجا است که در این عکس‌ها، مهدی طارمی بازیکن محبوب ایرانی دیده می‌شود. این در حالی است که او به عنوان یک ایرانی امکان استفاده از صرافی بایننس را نخواهد داشت. برخی از کاربران در پاسخ به توییت CZ واکنش نشان داده‌اند.

 

کاربری خطاب به مدیرعامل بایننس نوشته است: می‌دانی شخصی که تبلیغ صرافی تو را بر تن دارد یکی از فوتبالیست‌های معروف ایرانی به نام مهدی طارمی است؟

 

اما کاربر دیگری به موضوع جالبی اشاره کرده و خطاب به CZ نوشته است: «آیا مهدی طارمی را در این عکس می‌شناسی؟ او مانند سایر ایرانیان نمی‌تواند از صرافی بایننس استفاده کند. این موضوع عجیبی است که تو از عکسی استفاده کرده‌ای که شخص درون آن نمی‌تواند از آن استفاده کند.» کاربر دیگری نوشته است: «تبلیغ بایننس روی پیراهن بازیکن ایرانی است که به دلیل ایرانی بودن نمی‌تواند از بایننس استفاده کند!»

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!