پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۴۹۹۹۰

زوج‌های خوشبخت هالیوود با اختلاف سنی زیاد

زوج‌های خوشبخت هالیوود با اختلاف سنی زیاد
خیلی‌ها می‌گویند «سن فقط یک عدد است» اما آیا در زندگی واقعی، به ویژه در میان هنرمندان مشهور هم این گفته صدق می‌کند؟

جرج و امل کلونی

 

ccc

 

در کمال تعجب همه، مشهورترین مرد مجرد جهان سرانجام با وکیل فعال حقوق بشری که ۱۷ سال از او کوچکتر بود، ازدواج کرد. کلونی ۵۲ ساله بود که از «امل» که در آن زمان ۳۵ ساله بود خواستگاری کرد. نزدیک به ۵ سال از آن زمان می‌گذرد و به نظر می‌رسد این زوج همچنان احساس خوشبختی می‌کنند. آن‌ها به تازگی بچه‌دار شده و یک دوقلو - الکساندر و الا- دارند. جرج کلونی در مورد زندگی زناشویی خود گفته است:‌ «مشکلات و چیزهای کوچک وجود داشته و اما در حال حاضر  می‌توانم بویم هرگز نمی‌توانستم خوشحال‌تر از این باشم.»

 

 

دیوید فاستر و کاترین مکفی

 

2

 

تهیه کننده مشهور موسیقی ۷۲ ساله و چندین جایزه «گرمی» نامزدی خود بت «کاترین مکفی» - خواننده، ترانه سرا، بازیگر، مدل و شخصیت تلویزیونی - را در ژوئیه ۲۰۱۸ اعلام کردند و به سرعت توسط غریبه‌ها در مورد اختلاف سنی ۳۴ ساله آنها ترول شدند. دختر بزرگ فاستر، ارین فاستر، هم که یک سال از مک‌فی بزرگتر است، حتی در رسانه‌های اجتماعی با اظهار نظر «مامان جون» با اعلام خواستگاری شوخی کرد. ولی به هر حال آن دو به راه خود رفتند.

 

 

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

 

3

 

علیرغم ربع قرن اختلاف سنی، ستاره ها همه راه را برای این عاشقانه شگفت انگیز نشان دادند - داگلاس و زتا جونز هر دو در ۲۵ سپتامبر به دنیا آمدند؛ البته با فاصله ۲۵ سال از هم! این زوج خوش تیپ در سال ۲۰۰۰ زمانی که یکی ۳۱ ساله و دیگری ۵۶ ساله بود با هم ازدواج کردند. آنها دو فرزند دارند. ازدواج آنها پیچ‌های تند و سختی را سپری کرده است؛ از جمله تشخیص سرطان گلو برای داگلاس و ختلال دو قطبی زتا جونز اما این زوج با وجود فراز و نشیب مثل همیشه محکم به راهشان ادامه می‌دهند.

 

کالیستا فلوکهارت و هریسون فورد

 

4

 

هریسون فورد متولد ۱۹۴۲ است و کالیستا فلوکهارت زاده ۱۹۶۴. رابطه آن‌ها در سال ۲۰۰۲ زمانی که فلوکهارت ۳۸ ساله و فورد ۶۰ ساله بود، شروع شد و سرانجام در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند. در مورد فاصله سنی به این زیادی؟ فلوکهارت می‌گوید که حتی متوجهش نمی شود؛ «گاهی اوقات حتی  فراموش می کنم که او ۲۲ سال از من بزرگتر است. این اختلاف سنی اصلاً در رابطه ما تأثیری ندارد. من از ظاهر او در اول صبح خوشم می آید. خوش تیپ نیست، زیباتر است. او شبیه یک پسر بچه است.»

 

الک بالدوین و هیلاریا توماس

 

5

 

پس از طلاق پرحاشیه و خبرساز بالدوین از همسر اولش، او با هیلاریا توماس - یک مربی یوگا  که ۲۶ سال از خودش کوچکتر بود آشنا شد. این زوج در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و اکنون پدر و مادر چهار فرزند هستند.  ال بالدوین به تازگی درگیر ماجرای غم‌انگیز شلیک در سر صحنه فیلم‌برداری شد که منجر به کشته شدن «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله و زخمی شدن «جول سوزا» کارگردان فیلم «زنگار»شد. این حادثه هالیوود را با شوک بزرگی رو به رو کرد و بسیاری استفاده از اسلحه‌های واقعی در پروژه‌های سینمایی را زیر سوال بردند اما به نظر می‌رسد بر روی زندگی شخصی او تاثیر منفی نگذاشته باشد.

 

 

جیسون استاتهام و رزی هانتینگتون

 

6

 

این ستاره اکشن و مدل در سال ۲۰۱۰ درصحنه فیلمبرداری «ترانسفورمرز» با هم آشنا شدند.  در آن زمان استاتهام ۴۳ ساله بود و هانتینگتون وایتلی فقط ۲۳سال داشت. پس از 5 سال آشنایی، این زوج در سال ۲۰۱۶ نامزد کردند و در سال ۲۰۱۷ به اولین پسر بچه خود، جک، خوش آمد گفتند. آنها در اوت ۲۰۲۱ اعلام کردند که منتظر فرزند دوم خود هستند.

 

 

سم و آرون تیلور

 

7

 

«سم» (متولد ۱۹۶۷) به تازگی طلاق گرفته بود و دو فرزند داشت. به همین دلیل به نظر نمی‌رسید رابطه او با آرون - بازیگر جوانی که ۲۳ سال از خودش کوچک‌تر بود و در آن زمان تنها ۱۸ سال داشت- چندان دوان بیاورد. علیرغم این شروع بحث برانگیز، و مخالفت‌های توفانی، این زوج خیلی زود ازدواج کردند و صاحب دو دختر شدند. سم یک بار به هالیوود ریپورتر گفت: «مردم دوست دارند در مورد [روابط ما] صحبت کنند. من می گویم، آره، اما بهتر از ازدواج قبلی من کار می کند. این از ازدواج بسیاری از دوستانم بیشتر دوام آورده است.» آرون هم در مورد تفاوت سنی زیادشان به مجله تایمز گفته: «الان متوجه این موضوع نمی‌شوم... فقط به طور غریزی ژل می‌زنیم... افرادی که من را می‌شناسند، من را بنجامین باتن صدا می‌کنند...»

 

بروس ویلیس و اما همینینگ

 

8

 

وقتی بروس ویلیس، ستاره مشهور فیلم‌های اکشن، برای اولین بار با «اما همینینگ» در ورزشگاه ملاقات کرد، متوجه نبود که قرار است بزرگترین عشق زندگی خود را ببیند. این زوج در سال ۲۰۰۹ زمانی که ویلیس ۵۴ ساله و همینگ ۳۱ ساله بود ازدواج کردند. علیرغم اختلاف سنی ۲۳ ساله آنها، همینینگ به مجله W می گوید که آنها اشتراکات زیادی دارند: «ما خودساخته‌ایم، از یک پیشینه آمده‌ایم، کار کردیم و به خودکفایی رسیدیم.» علاقه ویلیس به همسرش پس از گذشت هشت سال از زندگی زناشویی همچنان شدید است. خودش می‌گوید: «اصلاً نمی‌خواهم از اما دور باشم. این بی‌نظیرترین رابطه‌ای است که تا به حال در زندگی‌ام داشته‌ام.»  آنها اکنون دو دختر به نام‌های میبل و اولین دارند. ویلیس از ازدواچ پیشین خود هم سه دختر دارد.

 

وارن بیتی و آنت بنینگ 

 

waren beti

 

در حالی که بیشتر مردم می‌دانند که وارن بیتی و آنت بنینگ یکی از نمادین‌ترین و بادوام‌ترین زوج‌های قدرتمند هالیوود هستند، چیزی که ممکن است ندانند این است که بیش از دو دهه تفاوت سنی بین این دو بازیگر موفق وجود دارد. بنینگ برای اولین بار با بیتی در صحنه فیلم (Bugsy) ملاقات کرد. این مربوط به بیش از۲۰ سال پیش است و آن‌ها اکنون چهار فرزند دارند و به نظر می‌رسد این زوجدر آنیده نیز همین طور شاد و خوشبخت بمانند.

 

برچسب ها:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هدف آجودانی فر
-
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
0
از نظر من هیچ جورش ایراد نداره
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!