جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۸۹

پیشنهاد ۳۵ ملیون دلاری که جرج کلونی رد کرد!

پیشنهاد ۳۵ ملیون دلاری که جرج کلونی رد کرد!
به قول معروف هر کسی قیمت خودش را دارد. یک استثنای ممکن؟ جورج کلونی.

این بازیگر و فیلمساز در مصاحبه‌ای جدید با گاردین فاش کرده که یک پرداختی بزرگ را که می‌توانست از هرکسی به طور خودکار پاسخ «بله» دریافت کند، رد کرده است. او گفته پس از مشورت با همسرش امل کلونی، پیشنهاد ۳۵ میلیون دلاری برای فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی را رد کرده است.

 

این بازیگر-فیلمساز ۶۰ ساله این حرف را زمانی بر زبان آورد که خبرنگار گاردین با او درباره کارگردانی فیلم آینده‌اش صحبت می‌کرد و از او پرسید «آیا از پولی که به دست آورده راضی هست یا نه؟» کلونی پاسخ داد: «خب، بله. اما همیشه این پول نیست که نقش اصلی را دارد و من را راضی می کند. چندی پیش پیشنهاد ۳۵ میلیون دلاری برای کار یک روزه در یک آگهی تبلیغاتی یک شرکت هواپیمایی به من داده شد، اما من با امل (همسرش) در مورد آن صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که ارزشش را ندارد.»

 

او در مورد این که این پیشنهاد از سوی کدام شرکت هواپیمایی مطرح شده توضیح بیش‌تری نداد اما گفت: « این شرکت [مرتبط با] کشوری بود که اگرچه متحد است، اما گاهی اوقات سوال برانگیز است، و بنابراین فکر کردم: خب، اگر یک دقیقه خواب را از من بگیرد {باعث عذاب وجدان بشود} ارزشش را ندارد.»

 

ناظران می‌گویند به طور دقیق نمی‌توان گفت او پیشنهاد کدام شرکت هواپیمایی را رد کرده است. اما اینکه پیشنهاد از کشوری بوده که «یک متحد» است اما «گاهی سوال برانگیز» است، این احتمال را تقویت می‌کند که باید یک شرکت هواپیمایی از جایی نزدیک خلیج فارس بوده باشد.

 

امل رمزی کلونی (به عربی: أمل علم الدین) همسر ۴۳ ساله جرج کلونی یک وکیل انگلیسی لبنانی‌تبار است که به خاطر به عهده گرفتن وکالت پرونده‌های حقوق بشری مشهور است. او از جمله وکالت جولین آسانژ مؤسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس را بر عهده داشته است.

 

کلونی یکی همواره یکی از حاضران در فهرست سالانه پردرآمدترین افراد مشهور ظاهر می‌شود و به تخمین «Business Insider» برای هر ساعت از وقت خود در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۸ هزار دلار درآمد داشته است.

 

علیرغم آن دستمزدهای چشمگیر، کلونی همچنان به نشان دادن رفتاری خاکی ادامه می دهد. او در مصاحبه خود با گاردین گفته که خانواده کلونی فقط یک پرستار بچه پاره وقت برای مراقبت از دوقلوهای خردسال خود دارند. «ما چهار روز در هفته یک پرستار داریم و بقیه زمان فقط ما هستیم. و در دوران قرنطینه فقط ما بودیم - برای یک سال کامل!»

 

منبع خبر : سی‌ان‌ان
منبع: سی‌ان‌ان
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!