جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۲۳۲۸
گفت و گوی «فراز» با موسی الرضا حاجی بگلو

طفره سخنگوی شورای‌شهر مشهد از پاسخ به اتهام دریافت شاسی‌بلند

طفره سخنگوی شورای‌شهر مشهد از پاسخ به اتهام دریافت شاسی‌بلند
کارمند مجلس و عضو شورای شهر مشهد در واکنش به دریافت یا عدم دریافت خودرو شاسی بلند گفت: شما الان خودتان خودرو ندارید؟ اگر کسی تخلفی کرده پدرش را در بیاورید.

آرش هاشمی: همین چند روز پیش بود که با طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت، احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس از یکی از مفاسد رخ داده زیر سقف هرمی شکل مجلس یازدهم خبر داد.

ماجرا اینبار هم واگذاری خودرو از طریقی نامتعارف به نمایندگان مجلس و کارمندان قوه مقننه بود. انتشار این خبر به سرعت با واکنش منفی پارلمان نشینان همراه شد ولی موجبات جدالی در نوع خود بی سابقه میان پاستور و بهارستان را فراهم آورد. دستیار رئیسی برای مبارزه با فساد، ابتدا واگذاری خودرو را تایید کرد ولی با بالا گرفتن تهدیدات نمایندگان و بازخوانی خودروهای واگذار شده به دولتی‌ها، عقب نشینی کرد و موضوع را به گردن رسانه‌ها انداخت.

هنوز مشخص نیست سرانجام موضوع چه خواهد شد ولی در این میان، انتشار اسامی افرادی که شاسی بلند به آنان واگذار شده، خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

e4e481a7-3c82-444d-ba8a-8d3c360d3765

 

یکی از افرادی که نامش در لیست قید شده، موسی‌الرضا حاجی بگلو است. نامی مشابه با سخنگو و عضو شورای شهر مشهد. این عضو شورای شهر مشهد، پیش از این هم کارمند مجلس بوده و به همین دلیل، قرار گرفتن نامی مشابه او در لیست دریافت کنندگان خودرو، عجیب‌تر از یک تشابه اسمی ساده به نظر می‌رسد.

به همین دلیل هم تلاش کردیم در گفت‌وگویی صریح، نظر او را جویا شویم. موسی‌الرضا حاجی بگلو در گفت‌وگو با «فراز» اظهار کرد: «افتخار ما این است که کارمند قوه مقننه هستیم؛ اما اگر شما جایی آوردید که مجموعه مجلس من را برای دریافت خودرو معرفی کرده باشد یا من درخواستی داده باشم، به شما جایزه می‌دهم.»

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که «شما به آن شکل که عنوان شده خودرو تحویل گرفته‌اید یا خیر»، گفت: «شما الان خودتان خودرو ندارید؟»

حاجی بگلو درباره این که نام ذکر شده در لیست فقط یک تشابه اسمی است یا به خود او اشاره داره، اظهار کرد: «اگر شما می‌خواهید بگویید هستم، بگویم هستم؛ وگرنه من اصلا کجای کارم.»

او افزود: «به قوه مقننه، حراست دستگاه نظارتی و قوه قضاییه مراجعه کنید، هر کسی تخلف کرده است، پدرش را در بیاورید.»

عضو و سخنگوی شورای شهر مشهد با اشاره به طرح موضوع دریافت خودروهای شاسی بلند، متذکر شد: «این موضوع شیطنت رسانه‌ای و انتخاباتی است. عده‌ای احساس کرده‌اند که دیگران قصد کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس دارند و این حرف‌ها را به میان کشیده‌اند.»

حاجی بگلو در پاسخ به سوالی مبنی بر این که «آیا اسم قید شده در لیست دریافت خودرو، نام شما است یا خیر»، بیان کرد: «زحمت بکشید و استیضاح وزیر صمت را گوش کنید، تمام پاسخ‌ها آن‌جا وجود دارد. دستگاه قضایی ورود کند و چنانچه ما اشتباهی انجام داده بودیم، با ما برخورد کند. هر کس از رانت استفاده کرده است، با اشد مجازات با او برخورد کنید.»

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!