سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ 16 April 2024
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۵۰۸۳
مدیرعامل توییتر:

بیت‌کوین عامل کلیدی و مهم در آینده توییتر است

بیت‌کوین عامل کلیدی و مهم در آینده توییتر است
جک دورسی، مدیرعامل توییتر معتقد است فرصت‌های مختلفی برای استفاده از بیت‌کوین در سرویس‌هایی نظیر خدمات بازرگانی، حق اشتراک و عضویت و ویژگی‌های جدیدی نظیر Twitter Tip Jar و Super Follows وجود دارد.

جک دورسی مدیرعامل توییتر گفته است که بیت کوین، بزرگترین رمزارز جهان یکی از عوامل مهم و کلیدی در آینده توییتر خواهد بود. مدیرعامل توییتر بیان کرد: بیت کوین نقش بزرگی در آینده این شرکت ایفا خواهد کرد. او به پتانسیل این رمزارز در تبدیل محصولات و سرویس‌های توییتر اشاره کرده است.

 

دورسی با اشاره به بیت کوین به عنوان ارز اصلی و بومی اینترنت، به بیان فرصت‌های استفاده از بیت کوین در سرویس‌های کنونی توییتر نظیر سرویس‌های تجاری، حق اشتراک و عضویت و ویژگی‌های جدید نظیر Twitter Tip Jar و Super Follows پرداخته است. او به سرمایه‌گذاران توضیح داد که نوآوری‌های بسیار زیادی مبتنی بر بیت کوین وجود دارد که این رمزارز را فراتر از یک ارز قرار می‌دهد، زیرا توییتر در صدد غیرمتمرکز کردن این شبکه اجتماعی و ارائه مشوق‌های اقتصادی بیشتر است. او خاطرنشان کرد که بیت کوین در کنار هوش مصنوعی و غیرمتمرکزسازی، یکی از سه عامل مهم و کلیدی در آینده توییتر است. 

 

دورسی در این خصوص گفت: به نظرم این نکته برای توییتر و سهامداران آن بسیار مهم است که به بررسی این عرصه ادامه دهیم و سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی بر روی آن انجام دهیم. جک دورسی تاکید کرده است که توییتر در متعهد بودن به عرصه رمزارزها تنها نیست و به توسعه ارز دیجیتال توسط فیسبوک اشاره کرده است. انتظار می‌رود که فیسبوک اواخر سال جاری، مرحله آزمایشی رمزارز خود به اسم Diem را شروع کند. اما توییتر برخلاف فیسبوک، بر روی بیت‌کوین به عنوان استاندارد اصلی و بومی اینترنت معطوف است. 

 

دورسی در این خصوص بیان کرد: نیاز به بیت کوین و پذیرش آن مشهود است. به نظرم استانداردی که ریشه در اینترنت داشته باشد و بومی آن باشد، روشی مناسب برای ادامه فعالیت‌های توییتر است و به همین دلیل است که تمرکز من و توییتر بر روی بیت کوین خواهد بود. دورسی در صحبت‌های اخیر خود درباره بیت کوین، صراحتا درباره نحوه استفاده از این رمزارز در محصولات توییتر صحبت کرده است.  این اظهارنظر اندکی پس از گفتگوی جک دورسی همراه با ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و کتی وود مدیرعامل شرکت Ark Invest در همایش مجازی The B Word درباره بیت کوین بوده است. دورسی گفته است که اگر بیت کوین قبل از تاسیس توییتر یا فیسبوک وجود داشت، بسیاری از مدل‌های تجاری با مدل‌های کنونی تفاوت داشت.  وی گفت: قطعا دیگر وابستگی به مدل‌های تجاری کنونی که مبتنی بر تبلیغات است را نداشتیم.

 

دورسی یکی از طرفداران و حامیان اولیه بیت کوین بوده و اذعان داشته است که بیت کوین حداقل از سال ۲۰۱۸ تاکنون ارز اصلی اینترنت بوده است. شرکت پرداخت‌های دیجیتال اسکوئر به مدیریت جک دورسی از سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین محسوب می‌شود. این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۰، ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است و سپس در ماه فوریه ۲۰۲۱ نیز ۱۷۰ میلیون دلار دیگر به دارایی‌های بیت کوین خود افزوده است. دورسی مدتی قبل نیز اعلام کرده بود که شرکت اسکوئر در صدد ساخت کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین است تا پذیرش این رمزارز را بهبود و گسترش دهد.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!