پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۴۳۸۴

یک میلیون دوج کوین رایگان با بازی جدید Doge

یک میلیون دوج کوین رایگان با بازی جدید Doge
امروز چهارم جولای یک بازی دوج کوین با بهره‌‌گیری از فناوری واقعیت افزوده (AR) عرضه می‌شود. قرار است در این بازی به بازیکنان توکن DOGE به صورت رایگان اهدا شود.

‌این بازی با همکاری پلتفرم توسعه بلاکچین Blockv توسعه داده شده است. ‌افرادی که در این بازی ثبت‌نام کنند می‌توانند با استفاده از گوش‌های هوشمند با طرفداران دوج کوین در سراسر دنیا در این بازی واقعیت افزوده شرکت کنند.

 

‌به شرکت‌کنندگان در این بازی توکن غیر قابل تعویض یا به اختصار NFT اهدا می‌شود. علاوه بر آن یک میلیون رمز ارز DOGE به بازیکنان اهدا خواهد شد. ‌این پروژه توسط کایل کمپر، برادر ناتنی جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا راه‌اندازی شده است.

 

‌کایل کمپر مدعی شده است او به دنبال پول یا شهرت نیست. او که پیش از این کیف پول رمز ارز Swiss Key را تاسیس کرده بود در مصاحبه‌ای اینترنتی اعلام کرد هدف او صلح جهانی است. وی گفت: ‌من واقعا به قدرت این جامعه و این حقیقت که ریشه آن در سرگرمی نهادینه شده ایمان دارم.

 

او در ادامه گفت: ‌دوج کوین مانند برخی دیگر از رمز ارزها قبیله‌ای نیست و ماهیت آن در مورد کسب ثروت نبوده است. این ارز دیجیتال بیشتر از هدیه دادن و انجام کارهای بامزه نشات گرفته است.

 

‌دوج کوین رمز ارزی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک میم کوین با الهام از عکس معروف سگ شیبا اینو طراحی و ایجاد شد. اما در در یک سال گذشته با حمایت ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودرو سازی تسلا قیمت این رمز ارز به شکل چشمگیری افزایش یافت.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
-
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰
0
اسم بازی؟
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!