سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ 23 April 2024
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۲۱۹۴

بهترین هفته بیت کوین بعد از مدت ها سقوط

بهترین هفته بیت کوین بعد از  مدت ها سقوط
بر اساس گزارش Coin Metrics، تا روز جمعه، بیت کوین برای هفته معاملاتی هفت روزه که از یکشنبه آغاز می‌شود، ۱۳.۶۳ درصد افزایش یافته بود.

قیمت بیت کوین در این هفته چگونه نوسان کرد؟

 

قیمت بیت کوین در این هفته جهش کوچکی داشت، زیرا سرمایه گذاران امیدوار بودند که بدترین بحران نقدینگی کریپتو به پایان رسیده است.

 

بر اساس Coin Metrics، تا روز جمعه، بیت کوین برای هفته معاملاتی هفت روزه که از یکشنبه آغاز می‌شود، ۱۳.۶۳ درصد افزایش یافته بود و در بهترین هفته خود از اکتبر تا کنون بود. قیمت این ارز تا ۲۲ هزار دلار افزایش یافت و از پایین‌ترین سطح حدود ۱۷ هزار دلار در ماه ژوئن بازگشت.

 

bitcoin-price-crash-china

 

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین بر اساس CoinMetrics، با کمتر از ۱ درصد افزایش در روز به قیمت ۲۱ هزار و ۷۹۸ دلار معامله شد.

 

Three Arrows، یک صندوق تامینی مبتنی بر ارزهای دیجیتال، هفته گذشته پس از کاهش شدید قیمت ارز دیجیتال که بحران نقدینگی در این شرکت را آشکار کرد، اعلام ورشکستگی کرد.

 

هارتمن اضافه کرد که سرایت بازار می‌تواند به مبادلات یا وجوه ارزهای دیجیتال کوچکتر سرایت کند، اما هیچ دومینوی بزرگتر و تاثیرگذارتری برای سقوط باقی نمانده است. او گفت که اگر صنعت کریپتو بتواند یک ماه بدون اخبار بد یا ورشکستگی سپری کند، «بسیار محتمل» است که این بازار دو برابر شود.

 

با این حال، انجام این کار فقط قیمت بیت کوین را به سطح آوریل افزایش می‌دهد. ارزش بیت کوین در حال حاضر حدود ۷۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ نوامبر خود یعنی ۶۹ هزار دلار است.

 

آیا بیت کوین به یک ثبات رسیده است؟

 

گریت تراکولهون، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال در Titan، افزایش هفتگی بیت کوین را یک رالی کوتاه مدت «بسیار مورد نیاز» نامید که پس از تسلیم شدن بزرگ در ماه مه، زمانی که پروژه پایدار کوین Terra از بین رفت، رخ داد. در واقع، با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال و کاهش نقدینگی، وام دهندگان کریپتو و سایر شرکت‌ها نیز آسیب دیده اند.

 

این هفته، مدیر عامل FTX گفت که او و شرکتش هنوز «چند میلیارد» برای حمایت از شرکت‌هایی در دست دارند که می‌توانند صنعت دارایی دیجیتال را بیشتر بی‌ثبات کنند.

 

bitcoin-2

تراکولهون گفت: سطح مقاومت برای بیت کوین، ۲۲ هزار و ۵۰۰ تا ۲۳ هزار دلار است. او افزود که اگر از این آستانه عبور کند، باید «بسیار سریع» به ایستگاه بعدی خود یعنی ۲۸ هزار دلار برسد.

 

رایان شی، اقتصاددان در Trakx، به اخبار این هفته، اشاره کرد که مقامات فدرال رزرو اعلام کردند که احتمال افزایش نرخ بهره دیگری به میزان ۵۰ یا ۷۵ واحد پایه در نشست جولای آن‌ها وجود دارد. او گفت «اقتصاد ایالات متحده به میزان قابل‌توجهی نسبت به پیش‌بینی‌های سیاست‌گذاران کند می‌شود.» و باعث می‌شود سرمایه‌گذاران به موضع تهاجمی فدرال رزرو «با احتیاط بیشتری» نگاه کنند.

 

شی گفت: «در واقع، آن‌ها به دنبال افزایش‌ها هستند و در عوض روی انتظار تسلیم شدن نهایی فدرال رزرو متمرکز شده‌اند، چیزی که یک سناریوی مثبت برای قیمت‌های کریپتو و به طور کلی دارایی‌های ریسک است.»

 

منبع: فایننشال اکسپرس

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!