جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۲۱۲۸
پلتفرم Vauld، برداشت‌های خود را متوقف می‌کند

آخرین قربانی ارزهای دیجیتال

آخرین قربانی ارزهای دیجیتال
Vauld آخرین قربانی سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در سال جاری است که به دلیل «شرایط نوسان بازار» با «چالش‌های مالی» مواجه است.

vauld چگونه پتلفرمی است؟

 

Vauld یک پلتفرم رمزنگاری مستقر در سنگاپور است که مشتریان را قادر می‌سازد تا دارایی‌های رمزنگاری شده را از یک پلتفرم واحد خریداری، وام، قرض و تجارت کنند. تمام کارهایی که ما در Vauld انجام می‌دهیم حول محور ساده کردن تجربه کسب درآمد، تجارت و بانکداری با ارزهای رمزنگاری شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد به طور خودکار درامد داشته و ثروت خود را افزایش دهند.

 

Vauld_1643119455

 

وام‌دهنده کریپتو Vauld روز دوشنبه تمام برداشت‌ها، معاملات و سپرده‌ها در پلتفرم خود را متوقف کرد و در حال بررسی گزینه‌های بالقوه برای بازسازی است.

 

نظر مدیر عامل vauld در رابطه با مشکلات این پلتفرم رمزنگاری

 

مدیر عامل Vauld «دارشان باتیجا» در یک پست وبلاگی در روز دوشنبه گفت:  این شرکت به دلیل «شرایط بی‌ثبات بازار، مشکلات مالی شرکای تجاری کلیدی که به طور اجتناب ناپذیری بر ما تاثیر می‌گذارد و جو فعلی بازار» با «چالش‌های مالی» روبه‌رو شده است. که منجر به خارج شدن ۱۹۷.۷ میلیون دلار سرمایه مشتریان، از این پلتفرم از تاریخ ۱۲ ژوئن تا به امروز شده است.

 

این شرکت مستقر در سنگاپور گفت که با مشاوران مالی و حقوقی خود برای « تجزیه و تحلیل همه گزینه‌های ممکن، از جمله گزینه‌های بالقوه تجدید ساختار، که به بهترین نحو از منافع سهامداران Vauld محافظت می‌کند، کار می‌کند».

 

حرکت Vauld برای توقف برداشت کمتر از سه هفته پس از آن صورت می‌گیرد که مدیر عامل Bathija گفت که این شرکت «علیرغم شرایط نوسان بازار به کار معمول خود ادامه می‌دهد.» در یک پست وبلاگی در ۱۶ ژوئن، Bathija گفت که برداشت‌ها «طبق معمول پردازش می‌شوند و این وضعیت در آینده نیز ادامه خواهد داشت.»

 

اما Vauld آخرین قربانی سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در سال جاری است. بیت کوین بدترین عملکرد سه ماهه خود را از سال ۲۰۱۱ در سه ماهه دوم داشت؛ میلیاردها دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال در دوره سه ماه از بین رفت.

 

سقوط بازار نقص‌هایی را در تعدادی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال و مدل‌های تجاری آشکار کرده است. در ماه می، استیبل کوین الگوریتمی terraUSD سقوط کرد و توکن لونا را از بین برد. در همین حال، صندوق تامینی اصلی ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital پس ازعدم پرداخت وام بیش از ۶۶۰ میلیون دلاری از Voyager Digital، منحل شد.

 

شرکت‌های وام‌دهنده کریپتو مانند Vauld با مشکلات نقدینگی مواجه شده‌اند. سلسیوس ماه گذشته برداشت مشتریان را به دلیل «شرایط شدید بازار» متوقف کرد. Vauld گفت: «در حال مذاکره با سرمایه گذاران بالقوه» در شرکت است.

 

Celsius_Holdings_Logo

 

این شرکت اعلام کرد که Kroll Pte Limited را به عنوان مشاور مالی خود و همچنین سیریل امرچند مانگالداس و Rajah & Tann Singapore LLP را به ترتیب به عنوان مشاوران حقوقی خود در هند و سنگاپور استخدام کرده است.

 

منبع: CNBC

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!