پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۱۹۷۵

آخرین قیمت ارزهای دیجیتال برتر

آخرین قیمت ارزهای دیجیتال برتر
یکشنبه روز به نسبت خوبی برای ارزهای دیجیتال بود و بهای کوین های گوناگون باطار کریپتو تا حدی افزایش پیدا کرد.

قیمت بیت کوین امروز

بیت کوین امروز با قیمت ۲۰ هزار و ۴۵۷ دلار معامله می‌شود. بیت کوین در ۱۸ ژوئن به پایین‌ترین سطح کلان ۱۷ هزار و ۶۰۰ دلار سقوط کرد و در ۲۱ ژوئن به ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار رسید. دیروز بیت کوین قبل از اینکه امروز شاهد افزایش قیمت دیگری بود، به ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار کاهش یافت.

 

bitcoin-min

 

قیمت اتریوم امروز

اتریوم امروز با قیمت ۱ هزار و ۹۳ دلار معامله می‌شود. اتریوم همچنین در ۱۸ ژوئن به ۸۹۶ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت آن از ژانویه ۲۰۲۱ بوده است. اتریوم به سرعت به ۱ هزار و ۱۸۵ دلار بازگشت و سپس به ۱ هزار و ۵۰ دلار اصلاح شد و امروز دوباره افزایش یافت. 

 

etherium

 

قیمت BNB امروز

قیمت BNB امروز ۲۲۲.۳۰ دلار است.  BNB در روز گذشته پس از افزایش قیمت از ۲۱۱ دلار، ۵ درصد رشد کرده است. BNB همچنین در ۱۸ ژوئن قبل از بهبودی به پایین‌ترین سطح کلان ۱۸۵ دلار سقوط کرد. 

 

قیمت کاردانو امروز

قیمت Cardano (ADA) امروز ۰.۴۷ دلار است. قیمت Cardano امروز ۲ درصد افزایش یافته است اما همچنان زیر ۰.۵ دلار معامله می‌شود. کاردانو در ۱۸ ژوئن به ۰.۴۲ دلار سقوط کرد و در ۲۱ ژوئن به ۰.۵۱ دلار رسید. سپس Cardano دیروز به ۰.۴۶ دلار اصلاح شد و در ۲۴ ساعت گذشته به صورت جانبی معامله می‌شود. 

قیمت XRP امروز

قیمت XRP امروز ۰.۳۲ دلار است.  XRP نیز امروز ۲ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد، اگرچه در رتبه‌بندی ارزش بازار ارزهای دیجیتال در جایگاه هشتم باقی مانده است – Cardano با تنها ۳۰۰ میلیون دلار بین دو ارزش بازار در جایگاه هفتم باقی می‌ماند. 

 

قیمت سولانا امروز

 

قیمت سولانا امروز ۳۶.۰۸ دلار است. سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد رشد قیمت داشته است. سولانا در ۱۸ ژوئن به ۲۸ دلار سقوط کرد و در ۲۱ ژوئن به ۳۸.۸ دلار رسید. سولانا به ۳۴ دلار کاهش یافت و در ساعات اخیر افزایش یافته است. 

 

قیمت دوج کوین امروز

قیمت دوج کوین امروز ۰.۰۶۴ دلار است. دوج کوین در ۱۸ ژوئن به پایین‌ترین سطح ۰.۰۵ دلار سقوط کرد، قبل از اینکه یک رالی عظیم به ۰.۰۶۹ دلار در ۲۱ ژوئن رخ داد؛ این افزایش به دلیل نظرات مثبت ایلان ماسک بود که نشان دهنده حمایت مداوم او از دوج کوین است. DOGE قبل از رشد ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۶۲ دلار اصلاح شد. 

 

dogecoin-min

 

قیمت شیبا اینو امروز

شیبا اینو امروز قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱$ دارد. شیبا اینو (SHIB) در روز گذشته پس از مشاهده افزایش قیمت عظیم در ۲۱ ژوئن، ۷ درصد افزایش یافته است. شیبا اینو از ۰.۰۰۰۰۰۷۲ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رسید و هر دو بیت کوین و بهمن را تغییر داد تا جایگاه پانزدهم را در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار به دست آورد. 

 

 

shiba_inu-min

 

منبع: analyticsinsight

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!