پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۱۶۴۰

نظر مدیران ارزهای دیجیتال در رابطه با سقوط اخیر بازار

نظر مدیران ارزهای دیجیتال در رابطه با سقوط اخیر بازار
در هفته‌های گذشته سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال را شاهد بودیم؛ حال مدیران صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال نظر خود را در مورد اتفاقاتی که در روزهای گذشته رخ داده است را بیان کرده‌اند.

مدیران صنعت بلاک چین و ارز‌های دیجیتال به CNBC گفتند: سقوط اخیر در بازار ارزهای دیجیتال باید به خلاص شدن از شر آنچه «بازیگران بد در فضا» می نامند کمک کند.

 

میلیارد‌ها دلار، در چند هفته گذشته به دلیل فروش سهام و فروپاشی استیبل کوین الگوریتمی terraUSD و توکن لونا از بازار ارز‌های دیجیتال از بین رفته است.

 

2ed_pic-min

 

گاوین وود در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال چطور فکر می‌کند؟

 

مدیر عامل web3 در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به CNBC گفت: «ما در بازار نزولی هستیم. و من فکر می‌کنم این خوب است، زیرا فضای این بازار را از افرادی که به دلایل بدی داشتند در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کردند پاک می‌کند.  بنابراین افراد قانونی قادر خواهند بود فقط روی توسعه در ساختن تمرکز کنند و ارزش‌گذاری توکن را فراموش کنند زیرا همه در یک سطح هستند.»

 

 

gavin_wood_polkadat-min

 

او افزود: «در طول زمان بازار‌های گاوی که همه چیز سبز است، هیچ کس به ساختن فکر نمی‌کند، همه به ثروت اندوزی فکر می‌کنند، که به طرز وحشتناکی فکر اشتباهی است.»

 

 

Mihailo Bjelic، یکی از بنیان‌گذاران شرکت بلاک‌چین Polygon، فروش ارز‌های دیجیتال را مهم و ضروری خواند. او همچنین افزود: «بازار، به نظر شخصی من، شاید کمی غیرمنطقی، یا شاید تا حدی کمی بی‌پروا باشد. ولی در چنین مواقعی، بازار باید خود را اصلاح کند، که در پایان روز دوباره به حالت اولیه خود برگردد».

 

فروش ارز‌های دیجیتال اصلی مانند: بیت کوین و اتر به دلیل رکود گسترده‌تر در بازار‌های سهام، به ویژه بخش فناوری، آغاز شد. این افت با از دست دادن ارزش استیبل کوین terraUSD بدتر شد. 

 

نظر برت هریسون در رابطه با ریزش بازار ارزهای دیجیتال

 

به گفته برت هریسون، رئیس صرافی ارز‌های دیجیتال FTX  ایالات متحده، سرمایه‌گذاران بزرگ و نهادی، درگیر بازار ارز‌های دیجیتال شدند و همچنین محرک اصلی فروش ارز‌های دیجیتال در روز‌های اخیر بودند.

 

او گفت که کاهش گسترده‌ای برای دارایی‌های ریسکی مانند سهام وجود داشته است، اما این امر بر روی ارزهای دیجیتال بیشتر از گذشته تأثیر می‌گذارد زیرا پول نهادی بیشتری در این فضا وجود دارد.

 

هریسون به CNBC گفت: «اگر مردم به دنبال دارایی‌هایی برای فروش هستند، رمزارز‌ها در لیست قرار خواهند گرفت.»

 

برد گارلینگ هاوس در رابطه با آینده بازار ارزهای دیجیتال چه فکری می‌کند؟

 

برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، از سرمایه‌گذاران خواست که دیدگاه بلندمدتی داشته باشند.  او همچنین افزود که : «قیمت بیت کوین حدودا ۲ سال پیش در همین روز، نزدیک به ۸ هزار دلار بود؛ اکنون قیمت آن تقریبا ۳۰ هزار دلار است. درست است که در حال حاضر در یک بازار گاوی هستیم و کلی از ارزش بازار سقوط کرده است، اما زمانی که با یک دید بلند مدت به آن نگاه کنیم، متوجه می‌شویم تا ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی داشتند  و آمدند تا بمانند.»

 

brad_garlinghouose_ripple_cover-min

 

منبع: CNBC

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!