شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۱۴۷۸

صعود بازار ارزهای دیجیتال

صعود بازار ارزهای دیجیتال
ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال طی روز گذشته با ۲/۷۳ درصد افزایش به ۱/۳۱ تریلیون دلار رسیده است

بر اساس داده‌های CoinMarketCap در روز دوشنبه، ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال طی روز گذشته با ۲/۷۳ درصد افزایش به ۱/۳۱ تریلیون دلار رسیده است.

برخی از ارز‌های دیجیتال برتر، نشانه‌هایی از بهبودی را نشان داده‌اند در حالی که حجم بازار جهانی ارز‌های دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با ۹/۵۲ درصد کاهش به ۷۸/۴۰ میلیارد دلار رسیده است.حجم کوین‌های پایدار ۶۹ میلیارد دلار بود که ۸۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار کریپتو را تشکیل می‌دهد.

قیمت بیت کوین از مرز۳۰ هزار دلار عبور کرد و با ۲/۶ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۰ هزار و ۳۰۲ دلار رسید. این هفته در بحبوحه سقوط بازار جهانی کریپتو به زیر ۳۰ هزار دلار رسیده بود.

تسلط بیت کوین به عنوان برترین دارایی ارز‌های دیجیتال با کاهش جزئی ۰/۲۶ درصدی در طول روز در حدود ۴۴/۳۵ درصد ادامه دارد. قیمت کلی بیت کوین در ۷ روز گذشته ۱۰/۱۶ درصد کاهش یافته است.



هفته گذشته چه اتفاقی افتاد؟



دارشان باتیجا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، Vauld، می‌گوید که در هفته گذشته، شاخص‌های اصلی ایالات متحده کاهش یافتند و ششمین هفته متوالی زیان خود را ثبت کردند. اگرچه بیت کوین در هفته گذشته به سطح نزدیک به ۲۶ هزار دلار سقوط کرد که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۰ مشاهده شد، اما در آخر هفته بهبودی ملایمی را ثبت کرد و به بالای ۳۱ هزار دلار معامله شد. اتریوم نیز بهبود جزئی را ثبت کرد، زیرا به سطوح بالای ۲ هزار و ۱۰۰ دلار رسید. هفته قبل، قیمت LUNA تا ۱۳ سنت کاهش یافت. به گفته باتیجا، احساسات نزولی ناشی از آن منجر به از بین رفتن حدود ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه در بازار ارز‌های دیجیتال در تنها دو روز شد.

حتی زمانی که قیمت بیت کوین در هفته گذشته به زیر ۳۰ هزار دلار رسید، همه نگاه‌ها به مؤسساتی بود که بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کردند. در همین حال، قیمت‌های برخی از برترین ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تا ۱۴ درصد بهبود یافته‌اند.

اتریوم (ETH): قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با ۲/۷۲ درصد افزایش به ۲۰۷۴ دلار رسید. در ۷ روز گذشته، قیمت اتریوم ۱۵/۸۴ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه دوم دارایی‌های ارز دیجیتال قرار دارد.

 

ethereum-1
 

بایننس (BNB): قیمت سکه بایننس با ۵/۸ درصد افزایش به ۳۰۲ دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسید. قیمت BNB در ۷ روز گذشته ۱۳/۷ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر به عنوان پنجمین دارایی بزرگ کریپتو از نظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود.

 

ارز-دیجیتال-بایننس-کوین-صرافی-تبدیل
 

 

XRP: قیمت سکه XRP با ۴/۱۹ درصد افزایش به ۰/۴۳ دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسید. قیمت XRP در ۷ روز گذشته ۲۱/۹۴ درصد کاهش داشته است. در حال حاضر از نظر ارزش بازار به عنوان ششمین دارایی بزرگ رمزنگاری شده است.

 

xrp
 

سولانا (SOL): قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۱/۴۶ درصد افزایش به ۵۶/۰۷ دلار رسید. قیمت SOL در ۷ روز گذشته ۲۵/۲۷ درصد کاهش داشته است. در حال حاضر به عنوان هشتمین دارایی بزرگ کریپتو از نظر ارزش بازار رتبه‌بندی شده است.

 

Solana-1
 

کاردانو (ADA): قیمت توکن کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۲/۵۶ درصد افزایش به ۰/۵۸۷۲ دلار رسید. قیمت ADA در ۷ روز گذشته ۱۸/۴۰ درصد کاهش داشته است. در حال حاضر به عنوان هفتمین دارایی بزرگ کریپتو از نظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود.

 

Research_banners_cardano

قیمت Memecoin محبوب Dogecoin (DOGE) در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۰۷ درصد افزایش یافته است. DOGE در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه دهم قرار دارد. قیمت DOGE در زمان انتشار این گزارش ۰/۰۸۹ دلار بود.

 

dogecoin-Elon-Musk

در همین حال، قیمت پولکادوت (DOT) و آواکس (AVAX) به ترتیب ۳/۵ و ۶/۵۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت. DOT و AVAX در حال حاضر در CoinMarketCap در رتبه‌های ۱۱ و ۱۲ قرار دارند.

منبع : فایننشال اکسپرس

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!