پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ 18 April 2024
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۴۹۷۱۴

طلاق مرموز یا «جنگ زرگری» ترامپ و ملانیا بر سر بیت‌کوین؟!

طلاق مرموز یا «جنگ زرگری» ترامپ و ملانیا بر سر بیت‌کوین؟!
شوهر، بیت‌کوین را «یک فاجعه بالقوه برای خریداران و سرمایه‌گذاران» می‌نامد که «روزی بر سرشان آوار می شود» و زن برای سالگرد تولد ۱۳ سالگی بیت‌کوین پیام تبریک می‌فرستد! این زن و شوهر عجیب، دونالد و ملانیا ترامپ هستند.

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین تقریباً در هر بخش و در بین شخصیت‌های مختلف گسترش یافته‌اند. با افزایش پذیرش دارایی‌های دیجیتال، بیشتر مردم به قطار سرمایه‌گذاری می‌پیوندند تا رشد بالقوه عظیمی کسب کنند. سلبریتی‌ها و شخصیت‌های سیاسی نیز تلاش می‌کنند از غافله عقب نمانند اما کم پیش می‌آید یک زن و شوهر نظر تا این حد متناقض درباره ارزهای دیجیتالی داشته باشند.

 

به گزارش «نیوز بی‌تی‌اس» ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا، به مناسبت تولد ۱۳ سالگی بیت‌کوین پیام تبریکی ارسال کرد.  خانم ترامپ در توییت تبریک خود به ارزش بازار  بیش از یک تریلیون دلاری بیت‌کوین، اشاره کرد و برای آن آروزی موفقیت کرد.  توییت ملانیا ترامپ بیش از ۸ هزار «بازتوییت» و ۳۰ هزار لایک دریافت کرده است. علاوه بر این، این پست واکنش‌های جامعه ارزهای دیجیتال را به دنبال داشت. این شامل افرادی مانند آنتونی پمپلیانو، یکی از بنیانگذاران «Morgan Creek Digital» بود. پومپلیانو ابراز عقیده کرد که بانوی اول سابق، احتمالاً یک دارنده و معامله‌گر بیت‌کوین‌کننده یا مرتبط با این صنعت است.

 

این در حالی است که دونالد ترامپ بارها و بارها در مصاحبه‌های گوناگون به ارزهای دیجیتالی و بیت‌کوین تاخته است. در ترامپ آخرین بار، در گفتگو با فاکس‌نیوز با حمله به ارزهای دیجیتالی گفت: «آن ها یک فاجعه بالقوه برای خریداران و سرمایه‌گذاران خود هستند که روزی بر سرشان آوار می شوند. چه کسی می داند این‌ها دقیقا چه هستند؟ ممکن است یک تقلب باشند. من بین ارزها، دلار را ترجیح می دهم چرا که ارزهای دیجیتالی چیزهایی هستند که مردم خیلی در موردشان اطلاعات درستی ندارند.» یکی از ناظران توییتر، هنگام مقایسه اظهار نظرهای متناقض زوج ترامپ، کل سناریو را به عنوان یک «اعلان طلاق مرموز» ارزیابی کرد.

 

گفتنی است ملانیا ترامپ به تازگی یک توکن غیر‎قابل تعویض (یا همان NFT) از چشم‌های خود را به حراج گذاشت. قیمت این اثر هنری دیجیتال یک سولانا معادل ۱۵۰ دلار است و خریدار علاوه بر آن یک فایل صوتی از خانم ترامپ دریافت می‌کند. 

 

حراج چشم‌های ملانیا ترامپ!

 

به هر حال هنوز روشن نیست هدف ترامپ و همسرش از این رفتار متناقض چیست. چرا که ناظران با توجه به سابقه و شخصیت  دونالد ترامپ، بعید می‌دانند که ملانیا بدون اجازه و صلاحدید همسرش به طور خودسرانه اقدام به تبلیغ بیت‌کوین کرده باشد. 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!