جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۹۲۹۹

شهری در آمریکا که با بیت‌کوین حقوق می‌دهد

شهری در آمریکا که با بیت‌کوین حقوق می‌دهد
شهر جکسون در ایالت تنسی، نخستین شهر ایالات متحده است که بیت‌کوین را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت حقوق و دستمزد به کارمندان و کارگران ارایه می‌کند.

به گزارش رسانه‌های محلی، «اسکات کانگر» شهردار «جکسون» که پیش از این برای افزودن بیت کوین به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت حقوق کارمندان تلاش کرده بود، اکنون پیشنهادی برای به فعلیت رساندن آن دارد. کانگر می‌گوید باور دارد که گزینه ارز دیجیتال، روش‌های دریافت و پرداخت را برای کارمندان شهر متنوع می‌کند و همچنین به نهادهای اداری شهر امکان می‌دهد بدهی خود به پیمانکاران و شرکت‌ها را به بیت‌کوین پرداخت کند به همین دلیل می‌تواند به جذب طیف وسیع‌تری از پیشنهاد دهندگان بیانجامد.

 

مالیات در فلوریدا با ارز دیجیتال!

 

اکنون در جکسون - به عنوان گامی در جهت شروع فرآیند افزودن بیت کوین به عنوان گزینه تبدیل پرداخت- درخواست پیشنهاد (RFP) باز شده است. این کار، به پلتفرم‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا مبدل ارزهای دیجیتال شهر باشند.

 

هنگامی که یک پیمانکار تایید شد، شهرداری به ازای تعداد کارمندانی که مایل به دریافت بیت‌کوین هستند، به آنها دلار آمریکا پرداخت می کند. سپس شرکت پرداخت را به ارز دیجیتالی تبدیل کرده و بیت کوین را برای کارمندان علاقه‌مند ارسال می‌کند. اگر همه چیز خوب پیش برود، کارمندان می توانند از اوایل سال آینده پرداخت‌های خود را به بیت کوین شروع کنند.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!