سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ 16 April 2024
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۵۹

٪۵۵ از موجودی تتر تنها در اختیار دو شرکت

٪۵۵ از موجودی تتر تنها در اختیار دو شرکت
گزارش جدید در خصوص توزیع تتر نشان می‌دهد که دو شرکت آلامدا و کامبرلند بیش از ۵۰ درصد تمام موجودی تتر USDT راخریداری کرده‌اند.

طبق تحقیق جدید پروتوس (Protos) خبرگزاری مستقل حوزه رمزارز، این دو شرکت مسئول خرید دو سوم کل موجودی USDT از زمان عرضه آن تاکنون بوده‌اند. این دو سازمان به اسامی Alameda Research و Cumberland Global تاکنون حداقل ۶۰.۳ میلیارد USDT از کل موجودی ۱۰۸.۵میلیاردی این استیبل کوین را در حد فاصل سال ۲۰۱۴ الی ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ دریافت کرده‌اند. بخش عمده‌ای از این موجودی، یعنی ۴۹.۲ میلیارد تتر که ۶۰ درصد کل موجودی تتر است، فقط در سال ۲۰۲۰ خریداری شده است. نزدیک‌ترین رقیب‌ها به این دو شرکت از لحاظ خرید USDT از خزانه تتر که شامل بایننس، بیتفینکس، نکسو فایننس و سایر شرکت‌ها می‌شوند فقط چند صد میلیون دلار USDT دریافت کرده‌اند.

 

پیشتازی آلامدا ریسرچ

 

در بین این دو شرکت، آلامدا ریسرچ بیشترین موجودی تتر را دریافت کرده است. این شرکت که توسط سم بنکمن فراید در سن ۲۹سالگی و در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است تاکنون ۳۶.۷ میلیارد USDT خریداری کرده که تقریبا یک سوم کل موجودی این استیبل کوین است. نکته جالب این است که ۳۱.۷ میلیارد USDT از این مقدار، در سال گذشته خریداری شده است.

 

رمزارزها؛ آینده پول جهان یا بزرگترین کلاهبرداری تاریخ؟

 

آلامدا ریسرچ شرکت مادر صرافی محبوب FTX است و این پلتفرم معاملاتی از اقدام آلامدا، بیشترین نفع را برده است. طبق گزارش پروتوس، آلامدا تاکنون تقریبا ۳۰.۱ میلیارد تتر به FTX ارسال کرده که ۸۷ درصد کل خرید USDT توسط آلامدا است. آلامدا هم‌چنین ۲.۱ میلیارد، ۱.۷ میلیارد و ۱۱۵ میلیون USDT به ترتیب به حساب‌های خود در بایننس، هیوبی و OKEx ارسال کردهاست. ۷۰۵ میلیون USDT باقی مانده نیز به آدرس‌های غیرصرافی ارسال شده است.

 

رتبه دوم در اختیار کامبرلند است

 

کامبرلند در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخش معاملات رمزارز شرکت بزرگ DRW تاسیس شده است. این شرکت تاکنون ۲۳.۷ میلیارد USDT دریافت کرده که ۱۷.۶ میلیارد از آن در سال گذشته خریداری کرده است. از کل خرید USDT توسط کامبرلند، ۱۸.۷ میلیارد تتر به بایننس و ۱۳۱.۵ میلیون و ۹ میلیون به ترتیب به پولونیکس و بیتفینکس ارسالشده است. صرافی‌های هیوبی و OKEx مجموعا ۳۰ میلیون تتر از کامبرلند دریافت کرده‌اند. ۴.۹ میلیارد USDT باقی مانده نیز به آدرس‌های غیر صرافی ارسال شده است.

 

رشد مستمر تتر

 

تتر به رشد چشمگیر خود ادامه داده و به ارزش بازار بیش از ۷۵ میلیارد دلاری رسیده است. این شرکت از اهمیت استیبل کوین خود دربازار کریپتو آگاه بوده و اطمینان داده است که از این رمزارز در ۱۴ بلاک چین مختلف نظیر اتریوم، سولانا و آوالانچ پشتیبانی می‌کند. درحال حاضر USDT در رتبه چهارم برترین رمزارزهای بازار قرار دارد.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!