پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۷۶۸

بیت کوین به ۵۱ هزار دلار رسید

بیت کوین به ۵۱ هزار دلار رسید
پس از چند هفته نوسان، قیمت بیت کوین از محدوده قبلی خود خارج شد و توانست کندل روزانه خود را بالاتر از قیمت ۵۰ هزاردلارببندد. معامله‌گران نیز هدف کوتاه مدت خود را به ۵۶ هزار دلار افزایش داده‌اند.

مومنتوم اولیه صبحگاهی که قیمت بیت کوین را در ۵ اکتبر به بالای ۵۰،۰۰۰ دلار رساند، در طول روز ادامه یافت و پس از به دست گرفتنبازار توسط گاوها، قیمت بیت‌کوین تا نزدیکی ۵۱،۹۰۰ دلار پیش رفت.

 

طبق داده‌های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو، پس از یک دوره تثبیت قیمت، گاوها روند صعودی خود را از سر گرفتند و بسیاریاز تحلیلگران در عین رصد بازار قصد دارند بدانند که آیا بیت کوین می‌تواند حمایت ۵۰،۰۰۰ دلار را حفظ کند یا خیر.

 

از زمانی که قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۹ سپتامبر به ۴۰،۸۸۵ دلار رسید، تاکنون ۲۶.۸٪ رشد داشته است و امید معامله‌گران برایرسیدن به ۱۰۰،۰۰۰ دلار را دوباره زنده کرده است. سطحی که به هدف نهایی قیمت برای پایان سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.

 

رفتار قیمت بیت کوین در روز سه شنبه در واقع برای دیوید لیفچیتز مدیر سرمایه‌گذاری اگزو آلفا خوشایند بود. او افزایش قیمت ۱۰٪ در ۱کتبر را به عنوان یک شورت اسکوییز می‌دانست و معتقد بود هیچ دلیل منطقی برای افزایش قیمت وجود ندارد مگر اینکه این افزایش قیمت توسط یک بازیگر بزرگ ایجاد شده باشد که قصد دارد در سکوت بازار از نقدینگی موجود سود ببرد.

 

با وجود افزایش قیمت، لیفچیتز هشدار داد که BTC هنوز از وضعیت قبلی خود خارج نشده است، اگرچه اندیکاتورهای تکنیکال همه نشان‌دهنده روند صعودی هستند. وی گفت: شاخص‌های تکنیکال همه نشان‌دهنده روند صعودی هستند. این شاخص‌ها به واسطه جهش ناگهانی ۳ روز پیش یعنی ۱ اکتبر فریب خورده‌اند.

 

او همچنین خاطر نشان کرد: در این مرحله ۲ امکان وجود دارد: یا گاوها دوباره وارد بازی می‌شوند و قیمت بیت کوین را به بالای ۵۵،۰۰۰ دلار می‌رسانند؛ در اینصورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به بالاترین قیمت تاریخ BTC یعنی ۶۴،۰۰۰ دلار برسیم. یا اینکه آنها در شک و تردید رسیدن قیمت از ۴۴،۰۰۰ دلار به ۴۸،۰۰۰ دلار در تنها دو دقیقه باقی می‌مانند و قدرت کافی نخواهند داشت تا قیمت را از بازه ۵۳،۰۰۰ تا۵۵،۰۰۰ دلار عبور دهند؛ در آن زمان بیت کوین احتمالا به محدوده قیمتی بازه زمانی ۵ ماه گذشته خود یعنی ۴۰،۰۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلارباز خواهد گشت.

 

یک معامله‌گر که با نام مستعار پنتوشی (Pentoshi) در توییتر فعالیت می‌کند چشم انداز کلان و بلند‌مدت‌تری را ارائه داده است. او معتقد است نوسان‌ قیمت در محدوده‌های خاص (رنج تریدینگ) مشخص است، اما زمانیکه بیت کوین بر اساس شواهد موجود در آینده نیز به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار وجود داشته باشد، رنج تریدینگ نیز ادامه می‌یابد.

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!