جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۶۷۳۷

عبور قیمت بیت کوین از مقاومت کلیدی ۵۱،۵۰۰ دلاری

عبور قیمت بیت کوین از مقاومت کلیدی ۵۱،۵۰۰ دلاری
بیت کوین، بزرگ‌ترین رمز ارز بازار صبح امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه از مرز ۵۱،۵۰۰ دلار عبور کرد.

بیت کوین پس از نوسان‌های روزانه چند هفته اخیر در بازه ۴۰،۰۰۰ الی ۵۰،۰۰۰ دلار توانست از مقاومت‌های کلیدی خود عبور کند و با ۴٪ افزایش نسبت به روز گذشته به ۵۱،۶۸۰ دلار دست یابد.  بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ قیمت بیت کوین تا سقف ۵۱،۹۱۸ دلار رسیده است.

 

ارزش بازار رمز ارزها در زمان نگارش این خبر به ۲.۳۳۲ تریلیون دلار رسیده است که میزان سلطه بیت کوین بر این بازار ۴۱.۶٪ است. اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۷۰ قرار دارد که این میزان نشان می‌دهد بیت کوین در ناحیه خرید بیش از حد قرار دارد.

 

از طرف دیگر اتریوم بزرگ‌ترین آلتکوین بازار با ۱.۲٪ افزایش به قیمت ۳،۹۱۴ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو و کوین صرافی بایننس (BNB) به ترتیب به قیمت‌های ۲.۸۹ و ۴۹۸ دلار معامله می‌شوند. ریپل با ۵.۸٪ افزایش به قیمت ۱.۳۲ دلار و دوج کوین به قیمت ۰.۳۱ دلار خرید و فروش می‌شوند.

 

در ۲۴ ساعت گذشته رمز ارزهای کوانت (QNT) و فانتوم (FTM) به ترتیب با ۵۰٪ و ۲۵٪ افزایش، بیش‌ترین رشد قیمت را تجربه کرده‌اند.

 

لارک دیویس تحلیلگر بازار رمز ارزها در توییتر نوشته است: بیت کوین توانست قیمت روزانه خود را بالاتر از سطح مقاومت کلیدی ببندد. اما حجم معاملات به آن صورت چشمگیر نیست. این شکست قیمت، نشان روند صعودی است و از ماه می تاکنون بالاترین قیمت بسته شدن روزانه بیت کوین است. به نظر می‌رسد معامله‌گران در کوتاه مدت اهداف ۵۲۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلار را دنبال می‌کنند. 

 

ویلی وو تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال بر اساس مدل ارزش‌گذاری عرضه (supply shock valuation) معتقد است هدف ۵۵۰۰۰ دلاری بسیار محتمل است. از طرف دیگر داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد فعالیت آدرس‌های بیت کوین قوت گرفته است. 

 

تعدادی از تحلیل‌گران هدف ۱۰۰،۰۰۰ دلاری را برای انتهای سال در نظر گرفته‌اند. بیت کوین پس از آنکه به کمترین مقدار خود در سال جاری در کانال ۲۸۰۰۰ دلار رسید بیش از ۶۰٪ رشد داشته است.

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!