جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۶۱۹۹

خدمات «پی‌پال» به انگلیسی‌ها

خدمات «پی‌پال» به انگلیسی‌ها
پی پال به مشتریان بریتانیایی خود خدمات رمزارز ارائه می‌کند. مشتریان پی پال که هویت آنها احراز شده باشد به‌زودی به معاملات رمز ارزها دسترسی خواهند یافت. بااین‌حال تراکنش‌های رمزارز برای حساب‌های تجاری فعلاً پشتیبانی نمی‌شوند.

از هفته جاری شهروندان بریتانیایی می‌توانند خرید، فروش و نگهداری رمز ارزها را از طریق پی پال انجام دهند. این موضوع برای شرکتی که ارائه خدمات دارایی‌های دیجیتال را کمتر از یک سال پیش آغاز کرده است یک پیشرفت سریع است.

 

غول ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بین‌المللی روز یکشنبه اعلام کرد که مشتریان بریتانیایی به‌زودی از طریق وب‌سایت پی پال و اپلیکیشن موبایل آن به بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین‌کش دسترسی خواهند داشت.

 

این خبر، اولین حرکت پی پال در راستای گسترش خدمات رمزارز خود در خارج از آمریکاست. خدماتی که اولین‌بار در نوامبر سال گذشته راه‌اندازی و ارائه شد. خوزه فرناندز دا پونته، مدیر ارشد بخش ارز دیجیتال پی‌پال، دیجیتالی شدن پول در دوران پاندمی کرونا را به‌عنوان یکی از انگیزه‌های اصلی این شرکت برای ورود به دنیای رمزنگاری شده عنوان کرد. او گفت: «دسترسی جهانی ما، تخصص در پرداخت‌های دیجیتال، دانش مورد نیاز درباره مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها به همراه امنیت بالا انجام کنترل‌های لازم، این مسئولیت و فرصت منحصربه‌فرد را به ما می‌دهد تا در کشف دنیای رمزارزها به افراد بریتانیایی کمک کنیم.»

 

پی پال می‌تواند با ارائه خدمات رمز ارزها به ساکنین بریتانیا، در افزایش دسترسی مردم این کشور به دارایی‌های دیجیتال، نقش مهمی ایفا کند. طبق گزارش‌های در میان تمام کشورهای اروپایی، پی پال در انگلستان با ۲ میلیون کاربر فعال ماهیانه، بالاترین نفوذ را دارد.

 

شایعات در مورد توسعه برنامه‌های مرتبط با رمزارز «پی پال» از ماه پیش قوت بیشتری گرفت، زمانی که مدیرعامل این شرکت دن شول‌من به سرمایه‌گذاران اعلام کرد، به‌زودی بریتانیا این سرویس‌ها را دریافت خواهد کرد. این شرکت همچنین نیم‌نگاهی به خدمات امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) دارد که پیش‌زمینه احتمالی برای برنامه‌های آتی پی پال خواهد بود.

 

در بحث قانون‌گذاری، مرجع نظارت بر خدمات مالی بریتانیا (U.K.’s Financial Conduct Authority) (FCA) به طور فزاینده‌ای در حال برخورد با صرافی‌های رمز ارزی است که شرایط اولیه ثبت‌نام برای فعالیت را برآورده نمی‌کنند. فعالیت بایننس در بریتانیا در اوایل تابستان امسال متوقف شد زیرا FCA به این صرافی هشدار داده بود که مجاز به ارائه فعالیت‌های تجاری قانونی در بریتانیا نیست. دا پونته همچنین اعلام کرده است که پی پال متعهد به همکاری نزدیک با قانون‌گذاران در بریتانیا و دیگر نقاط جهان برای ارائه خدمات مرتبط با رمزارزها است.

 

منبع: coin telegraph

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!