جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۶۱۴۰
احراز هویت اجباری شد

پولتان را زودتر از «بایننس» خارج کنید

پولتان را زودتر از «بایننس» خارج کنید
صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد احراز هویت و ارسال مدارک شناسایی برای تمام کاربران این صرافی اجباری خواهد شد. این صرافی برای تشویق کاربران به احراز هویت در سطح متوسط یک برنامه تشویقی در نظر گرفته است.
نویسنده :
زهرا غفوری

کاربرانی که از تاریخ ۲۷ مرداد الی ۲۵ شهریور مدارک شناسایی خود را برای احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) ارسال کنند، ووچر ۵۰۰ BUSD برای سپرده‌گذاری ۷ روزه در سرویس Binance Savings دریافت می‌کنند.

 

 کاربران تا ۳ روز پس از آنکه مراحل احراز هویت خود را به پایان برسانند می‌توانند ووچر ۵۰۰ BUSD را از قسمت Reward Center دریافت نمایند. مهلت بازخرید این ووچر تنها ۳ روز خواهد بود و با استفاده از آن تنها می‌توان در سرویس Savings بایننس، سود سپرده‌گذاری محصولات ۷ روزه را دریافت کرد.

 

گفتنی است است ووچر ۵۰۰ BUSD بایننس قابل برداشت و معامله نیست و از آن تنها می‌توان در سرویس‌های ۷روزه سپرده‌گذاری Savings بایننس استفاده کرد. پس از آن سود سپرده‌گذاری به کاربر تعلق خواهد گرفت و این ووچر بی‌اعتبار خواهد شد.

 

احراز هویت در بایننس در ۳ بخش دسته‌بندی شده است. سطح پایه (Basic) سطح متوسط (Intermediate) و سطح پیشرفته (Advanced).

 

از این‌پس سطح پایه تنها برای بررسی سرویس‌های بایننس کاربرد دارد و ممکن است بعد از ۲۷ مهرماه و پایان مهلت احراز هویت، این سطح کاربری حذف شود. سطح متوسط به ارائه مدارک شناسایی مانند تصویر پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی و همچنین احراز هویت تصویری نیاز دارد و ممکن است تابید آن تا ۱۰ روز زمان ببرد.

 

شایان‌ذکر است احراز هویت بایننس با پاسپورت ایرانی امکان‌پذیر نیست. سطح پیشرفته به ارائه مدارک بیشتر و اثبات آدرس محل سکونت نیاز دارد. احراز هویت در صرافی بایننس برای کاربران ایرانی مقدور نیست. تا قبل از اجباری شدن احراز هویت، کاربران ایرانی با استفاده از روش‌های جایگزین مانند تغییر آی‌پی با استفاده از وی‌پی‌ان از سرویس‌های بایننس استفاده می‌کردند. حال ارائه مدارک شناسایی برای ادامه فعالیت الزامی شده است و کاربران ایرانی تنها می‌توانند دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنند.

 

قانون جدید صرافی بایننس باعث شده است برخی افراد سودجو با وعده احراز هویت به روش‌های جایگزین از کاربران ایرانی کلاهبرداری کنند. به این ادعاها توجه نکنید و هرگز از مدارک شناسایی سایر افراد برای احراز هویت در هیچ صرافی استفاده نکنید.

 

کانال‌های تلگرامی فراوانی در این مدت درحال‌رشد هستند که وعده هویت جعلی و KYC در قبال دریافت مبالغ هنگفت می‌دهند. طبق گفته کاربران، آنها در قبال دریافت مبالغ بالایی پاسپورت جعلی برای شما ایجاد کنند. در صورتی که شما اینکار را انجام دهید و صرافی بایننس متوجه هویت جعلی شما شود به‌هیچ‌وجه اجازه استفاده از حساب را به شما نمی‌دهد و آن حساب و دارایی برای همیشه مسدود می‌شود.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!