جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۹۷

خرید خودروی دست دوم تسلا با دوج‌کوین

شرکت رباتیک و بلاک‌چین Bots Inc اعلام کرده است که در حال حاضر امکان خرید خودروهای کارکرده تسلا را از نمایندگی‌های خودروهای محلی با کمک دوج‌کوین فراهم کرده است.

شرکت تسلا فعلاً دوج‌کوین را به‌عنوان گزینه‌ای برای پرداخت جهت خرید خودروهای الکتریکی خود در نظر نگرفته است. 

شرکت رباتیک و بلاک‌چین Bots Inc اعلام کرده است که در حال حاضر امکان خرید خودروهای کارکرده تسلا را از نمایندگی‌های خودروهای محلی با کمک دوج‌کوین فراهم کرده است.

شرکت تسلا که ایلان ماسک مدیرعامل آن است پس از سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری ماه فوریه در بزرگ‌ترین رمزارز جهان، پذیرش پرداخت با استفاده از بیت‌کوین را آغاز کرد. 

بااین‌حال، ماسک به دلیل آنچه وی ردپای بیت‌کوین در تولید کربن نامید، قلب سرمایه‌گذاران این رمزارز را شکست و پرداخت با استفاده از بیت‌کوین را متوقف کرد. 

در آن زمان گمانه‌زنی‌های بسیاری شکل گرفت که این سازنده خودرو، پذیرش دوج‌کوین را آغاز می‌کند. موضوعی که تاکنون به واقعیت تبدیل نشده است.

دوج‌کوین رمز ارزی است که در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان یک شوخی ایجاد شد. این ارز در سال جاری به دلیل سرمایه‌گذاری نام‌های بزرگ و پشتیبانی آنها، رشد چشمگیری داشت و موردتوجه بسیاری قرار گرفت. ایلان ماسک بدون شک بزرگ‌ترین حامی دوج‌کوین است. 

این میلیاردر علاوه بر اینکه قول داده این رمزارز را به اوج برساند، اعلام کرده است که شرکت اسپیس اکس در سال جاری دوج‌کوین را در مأموریت کره ماه خود به‌عنوان روشی برای پرداخت، خواهد پذیرفت.

بسیاری از طرف‌داران ایلان ماسک از حمایت گسترده وی از دوج‌کوین استقبال کرده‌اند و خرده‌فروشان بزرگ نیز در حال حرکت به‌سوی دوج‌کوین هستند چرا که معتقدند ایلان ماسک با توییت‌های اغلب احمقانه‌اش، ارزش این رمزارز را افزایش خواهد داد.

اگرچه بازار کلی دوج‌کوین در ماه می، سخت‌تر از همه رمز ارزهای دیگر دچار سقوط شد اما به‌تازگی بهبود چشمگیری داشته است و رشدی به نسبت سریع‌تر از کوین‌های برتر بازار تجربه کرده است. 

 

قیمت دوج‌کوین با ۳۱٪ افزایش در ۷ روز گذشته به ۰.۳۳ دلار رسیده است. بااین‌وجود، این کوین هنوز خیلی پایین‌تر از بالاترین رکورد قیمتی خود یعنی ۰.۷۳ دلار قرار دارد.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!