جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۵۰۰۹

تسلا به پذیرش بیت کوین ادامه می‌دهد

تسلا به پذیرش بیت کوین ادامه می‌دهد
با مشاهده گرایش‌ها به انرژی های تجدیدپذیر، دیدگاه ایلان ماسک در مورد استفاده از انرژی توسط بیت کوین تغییر کرده است. طبق گفته ایلان ماسک، پذیرش بیت کوین توسط تسلا ادامه خواهد یافت.

ایلان ماسک و جک دورسی سرانجام در همایش The B Word درباره بیت کوین صحبت کردند. این گفتگو که کتی وود نیز در آن حضور داشت، از تمام جهات مانند استفاده از انرژی توسط بیت کوین، مثبت بود و ایلان ماسک نیز گفت اکنون درباره این رمزارز خوش‌بین‌تر است. این سه نفر صحبت خود را با این سوال شروع کردند که چه چیزی باعث شده است به بیت کوین علاقمند شوند. ایلان ماسک گفت که بیت کوین یک بهبود و ارتقا برای سیستم اطلاعات است و از اقتصاد نیز حمایت می‌کند.

 

در خصوص مقیاس‌پذیری، ماسک تایید کرد که اگرچه حجم بلاک بیشتر را می‌پسندد، اما معتقد است که لایه دومی نظیر لایتنینگ که به طور خوب پیاده‌سازی شود، بیت کوین را مقیاس‌پذیرتر می‌کند و باعث می‌شود به ارز اول جهان تبدیل شود.

 

در رابطه استفاده از انرژی، ایلان ماسک دلیل اصلی توقف پذیرش بیت کوین توسط شرکت تسلا را دوباره توضیح داد و به افزایش استفاده از سوخت‌های فسیلی توسط بیت کوین اشاره کرد. او اکنون گفت که استخراج بیت کوین به دلیل تعطیل شدن کارخانه‌های ذغال سنگ در چین به سمت استفاده از انرژی تجدیدپذیر پیش می‌رود.  او در صدد بررسی دقیق‌تری است تا اطمینان پیدا کند که بیش از ۵۰ درصد انرژی استفاده‌شده توسط بیت کوین از منابع تجدیدپذیر است و این رویه ادامه می‌یابد. او در ادامه گفت که احتمالا پذیرش بیت کوین توسط شرکت تسلا ادامه خواهد یافت. 

 

ماسک در این باره گفت: من معتقدم که انرژی تجدیدپذیر در بلندمدت، ارزانترین نوع انرژی است اما این موضوع طی یک شبه رخ نخواهد داد. اما تا زمانی که رویه بلندمدتی به سمت استفاده از انرژی تجدیدپذیر وجود داشته باشد، تسلا می‌تواند از بیت کوین پشتیبانی کند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!