پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۳۰۳۲

رئیسی: مردم از ثمرات تغییر ساعت کار آگاه شوند در اجرای آن همراهی می‌کنند

رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست

ابراهیم رئیسی در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت دولت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تحلیل «مسئله انقلاب اسلامی و ضرورت‌های امروز کشور»، «ایمان و امید» را دو مؤلفه مهم در قدرت‌آفرینی دانست و گفت: وظیفه ارکان حاکمیت از جمله دولت این است که با تصمیمات و اقدامات به موقع و سنجیده در اداره امور کشور، به‌ویژه در زمینه گشودن گره زندگی مردم، به جامعه امید دهند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.

رئیسی در ادامه با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه در خصوص آخرین وضعیت اجرای توافق‌نامه‌های جمهوری اسلامی با دیگر کشورها، لزوم فعال‌تر شدن کمیسیون‌های مشترک به منظور پیگیری و به ثمر رسیدن این توافقات را مورد تأکید قرار داد.

رئیسی با تبریک هفته محیط زیست و قدردانی از زحمات و تلاش‌های محیط‌بانان کشور، جایگاه محیط‌زیست در قانون را با اهمیت توصیف و بر ضرورت اتخاذ تصمیمات لازم برای سازگاری ملاحظات محیط‌زیستی و برنامه‌های توسعه‌ای کشور تاکید کرد.

زئیس جمهور همچنین با تبریک قهرمانی و افتخارآفرینی ورزشکاران به‌ویژه بانوان ورزشکار در ماه‌های اخیر که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های جهانی به اهتزاز درآوردند، از وزیر ورزش خواست ضمن قدردانی از ورزشکاران مدال‌آور، زمینه و امکانات لازم برای تداوم هر چه بیشتر افتخار آفرینی‌ها را فراهم کند.

ارائه گزارش از لایحه دو فوریتی اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران و تاکید رئیس جمهور بر کار جهادی برای توسعه جهشی منطقه مکران از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت بود.

 
 

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!