سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۲۸۹۵

وزیر ارشاد: ممنوع‌ کاری هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است

وزیر ارشاد درباره ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان گفت: اکثر عزیزان این هفته‌ها اجرا دارند و این نشان داد که همان پیش‌بینی ما مبنی بر اینکه یک جوسازی رسانه‌ای در جریان است، درست بود.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام رضا(ع)، درخصوص مباحث اخیر پیرامون ممنوعیت فعالیت برای برخی خوانندگان، گفت: همه این عزیزانی که صحبتی پیرامون آن‌ها مطرح بود، الان برنامه اجرای صحنه‌ای خود را منتشر کرده‌اند.

 

به گزارش فراز، بخش‌هایی از اظهارات اسماعیلی را در ادامه می‌خوانید:

 
  • اکثر عزیزان این هفته‌ها اجرا دارند و این نشان داد که همان پیش‌بینی ما مبنی بر اینکه یک جوسازی رسانه‌ای در جریان است، درست بود. همه عزیزانی که آن روز مطرح بودند بدون استثناء الان برنامه‌های عادی‌شان، زمان‌بندی و فروش بلیط‌هایشان هم انجام شده است.
  • در قانون برنامه هفتم اتفاق خوبی افتاده و برای اولین بار ما روند رسیدگی به مشکلاتی که در این حوزه داریم را شفاف کردیم، همیشه این عزیزان به ما گله می‌کردند که چرا شفاف نیست و ما امکان بیان بحث‌های خود را نداریم، ما آمدیم این مساله را شفاف کردیم، یک مجموعه بسیار خوبی در برنامه هفتم جزو احکام پیشنهادی ماست که به تصویب دولت هم رسیده است.
  • در موضوع حج بحمدالله کار اعزام حجاج دارد انجام می‌شود، نزدیک به ۱۴ هزار نفر از کشور اعزام شدند و الحمدلله اعزام حجاج به خوبی در حال انجام است. با افزایش رفت‌وآمدهای دیپلماتیکی که بین ما و دولت میزبان بوده، خوشبختانه هماهنگی‌ها بسیار خوب است. همکاران من در سازمان حج و زیارت از روند اجرایی عملیات حج با رضایتمندی یاد می‌کنند و ان‌شاءالله زوار عزیز ما که بالای ۸۵ هزار هستند، به خوبی اعمال خود را انجام داده و با حجی مقبول و سعی‌ای مشکور به وطن بازخواهند گشت.
منبع خبر : ایلنا
منبع: ایلنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!