پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۸۷

تداوم مهرورزی پاسارگادیان؛ دبیرستان دخترانه پاسارگاد در روستای ارزنه استان خراسان رضوی افتتاح شد

دبیرستان دخترانه سه کلاسه پاسارگاد با حمایت بانک پاسارگاد و مشارکت مؤسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) و اداره کل نوسازی مدارس در روستای ارزنه شهرستان باخرز استان خراسان رضوی افتتاح و به مردم شریف این منطقه اهدا شد.

تداوم مهرورزی پاسارگادیان؛ دبیرستان دخترانه پاسارگاد در روستای ارزنه استان خراسان رضوی افتتاح شد

 

به گزارش روابط‌عمومی ‌بانک پاسارگاد، آیین افتتاح دبیرستان دخترانه پاسارگاد در روز چهارشنبه مورخ 27اردیبهشت‌ماه1402 با‌حضور محمدرضا خدادادی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس، محمد رنجبر مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی، محمود صادق‌پور مدیر امور پشتیبانی بانک پاسارگاد، محمد هادی مهدی‌زاده رئیس سرپرستی منطقه شرق کشور بانک پاسارگاد، غلامعلی رأفتی رئیس و اکبر فلاح رستگار نائب‌رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی، پرویز پرستویی بازیگر و هنرمند عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون، رسول خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی و مسئولین آموزش و پرورش و ادارات باخرز و اهالی روستای ارزنه برگزار گردید.
 لازم به توضیح است شهرستان باخرز از 53 روستا در ۲ بخش مرکزی و بالاولایت تشکیل شده است و جمعیت این شهرستان 47 هزار نفر می‌باشد. با افتتاح این دبیرستان، 200 متر مربع به فضای آموزشی این منطقه افزوده شد و بخشی از مشکلات تحصیلی فرزندان عزیزمان در این منطقه کاهش یافت.
گفتنی است بانک پاسارگاد تاکنون در جهت تحقق اهداف خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، توسعه آموزشی و فرهنگی کشور عزیزمان بیش از 40 مدرسه ساخته است و 10 مدرسه دیگر نیز در دست ساخت دارد، هم‌چنین در حوزه کتابخانه‌سازی نیز تاکنون 21 باب کتابخانه در استان‌های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس احداث کرده است.

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!