جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۲۳۳۰

فارس: یک «لنج» به علت بی‌حجابی ‎توقیف شد

فارس نوشته است: از هرمز خبر رسیده که یک فروند لنج باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. این لنج صیادی که به صورت غیر قانونی مبادرت به تفریح دریایی تعدادی گردشگر بصورت مختلط بی حجاب و هنجارشکنی کرده بود، توقیف شد. در بیان جزییات این توقیف نیز آمده که این لنج باتوجه به اینکه مجوز آن فقط صیادی بود بصورت غیرقانونی تعدادی گردشگر را بصورت مختلط و با پوشش نامناسب و زننده جهت تفریح دریایی سوار کرده بود که تعدادی از خانم‌ها بدون پوشش مناسب در حال شنا و... بودند که توقیف شد.

 

فارس نوشت: پس از ابلاغ طرح عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور و دستگاه قضایی، رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب و جهاد تبیین با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در جزیره هرمز با همکاری دفتر امام جمعه هرمز، سپاه سیدالشهداء پاسگاه انتظامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد.

این برنامه با حضور ۸ گروه آمرین به معروف و نهی از منکر در سطح محلات هرمز به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

به گفته حجت الله سالاری فرمانده سپاه هرمز، اگر بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر را با زبان نرم و روش مناسب در جامعه شکل دهیم، بهترین راه پیشگیری و مقابله با بدحجابی است.

وی افزود: عفاف و حجاب یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان می‌تواند به جایگاه رفیع برسد، از طرف دیگر برای دستیابی به جامعه سالم، مسئله حجاب و عفاف باید قوی و مجدانه مورد دقت و توجه قرار گیرد، زیرا در دین مبین اسلام برای آن سفارشات زیادی شده و با رعایت و محافظت از آن، زندگی خانوادگی استحکام می‌یابد.

سرگرد سالاری با بیان اینکه عفاف و حجاب مختص خانم‌ها نیست، گفت: مردان هم باید وضعیت ظاهری خود در عبور و مرور در جامعه را رعایت کنند، ولی متأسفانه چهره و پوشش برخی مردان در جامعه مناسب نیست.

توقیف یک فروند لنج  به علت کشف حجاب در جزیره هرمز

فارس در ادامه گزارش خود نوشته است: همچنین از هرمز خبر رسیده که یک فروند لنج باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است.

این لنج صیادی که به صورت غیر قانونی مبادرت به تفریح دریایی تعدادی گردشگر بصورت مختلط بی حجاب و هنجارشکنی کرده بود، توقیف شد.

این اقدام با دستور مقام قضایی صورت گرفته است.

در بیان جزییات این توقیف نیز آمده که این لنج باتوجه به اینکه مجوز آن فقط صیادی بود بصورت غیرقانونی تعدادی گردشگر را بصورت مختلط و با پوشش نامناسب و زننده جهت تفریح دریایی سوار کرده بود که تعدادی از خانم‌ها بدون پوشش مناسب در حال شنا و... بودند که توقیف شد.

 
 

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!