پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۸۹۳

فیروزی، نماینده مجلس: خبرگزاری دولت اظهارات نمایندگان را تحریف می‌کند

فیروزی، نماینده مجلس: خبرگزاری دولت اظهارات نمایندگان را تحریف می‌کند
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد، گفت: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرای دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند، اما اینکه خبرگزاری دولت برای رسیدن به هدف خود صحبت نمایندگان مجلس را تحریف کند نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

به گزارش «فراز»، رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.

نمایند مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس که با خانه ملت مصاحبه می کرد، با اشاره به سوال خبرنگار خبرگزاری دولت در خصوص استیضاح وزیر صمت، افزود: در پاسخ به این سوال تأکید کردم بنده طرح استیضاح را امضا نکردم، اما این امر حق نمایندگان مردم بوده و وزرا باید نسبت به عملکرد خود پاسخ گو بوده و با ارائه توضیحات نمایندگان را قانع کند. اما متاسفانه خبرنگار از قول بنده نوشته است که با استیضاح مخالف هستم! این امر خلاف رفتار حرفه‌ای بوده و رسالت خبرنگاری و خبرنویسی صداقت و راستی است. خبرنگار نباید سلیقه خودش را در مصاحبه‌ها اعمال کند؛ چرا که اینگونه رفتار‌ها به خدشه دار شدن روابط دولت و مجلس منجر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرا دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: بحث اصلی بنده ضرورت اقناع سازی نمایندگان مجلس و مردم توسط وزرای دولت بوده و از طرفی تفسیر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت سه قوه مبنی بر عدم استیضاح وزرای دولت اشتباه بوده و انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد. اما انتقادات و سوالات نیز باید صادقانه و به دور از حُب و بغض و تخریب باشند.

 
 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!