جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۱۷۰۸

کیهان: تنها عده بسیار کمی از دختران و زنان فریب خورده‌ تن به برداشتن حجاب داده‌اند

کیهان: تنها عده بسیار کمی از دختران و زنان فریب خورده‌ تن به برداشتن حجاب داده‌اند
کیهان نوشت: شبکه‌های فارسی زبان معاند با آغار سال نو و در سال جدید تلاش گسترده‌ای را تحت عنوان برداشتن حجاب از سر بانوان و دختران دانش‌آموز و دانشجو آغاز کرده‌اند که در این مسیر تنها عده بسیار کمی از میان دختران و زنان جامعه ما که فریب این رسانه‌های ضدایرانی را خورده‌اند تن به این کار داده‌اند و زنان و دختران محجبه و انقلابی ایران اسلامی طی این مدت با پوشش‌های مناسب و حجاب در همه اماکن و مراکز دولتی و خصوصی حاضر می‌شوند.

کیهان نوشت: شبکه‌های فارسی زبان معاند و ضدانقلاب ماهواره‌ای همچون بی‌بی سی فارسی، (ضدِ)ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، تلویزیون منافقین، رادیو فردا، من و تو، ایران فردا و... پس از اینکه در ایجاد فتنه و توطئه در پائیز سال گذشته از مردم انقلابی ایران اسلامی سیلی سختی خوردند و مفتضحانه به شکست خود اعتراف کردند حال با دسیسه جدیدی با نام کشف حجاب و آزادی زن وارد مرحله‌ای از جنگ شناختی شده‌اند.

 

این رسانه‌ها با آغار سال نو و در سال جدید تلاش گسترده‌ای را تحت عنوان برداشتن حجاب از سر بانوان و دختران دانش‌آموز و دانشجو آغاز کرده‌اند که در این مسیر تنها عده بسیار کمی از میان دختران و زنان جامعه ما که فریب این رسانه‌های ضدایرانی را خورده‌اند تن به این کار داده‌اند و زنان و دختران محجبه و انقلابی ایران اسلامی طی این مدت با پوشش‌های مناسب و حجاب در همه اماکن و مراکز دولتی و خصوصی حاضر می‌شوند.

باید اذعان کرد که این حرکت دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر یک سناریوی تبلیغاتی و هجمه رسانه‌ای علیه ارزش‌ها و مقدسات ماست و در واقع این رسانه‌های معاند که توسط استکبار جهانی و رژیم ددمنش صهیونیست و ایادی آنها در داخل کشور تغذیه و حمایت می‌شوند هدف‌شان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بی‌حجابی فقط بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم آنهاست که از سوی استکبار جهانی به آنها دیکته شده است.

به همین منظور طی روزهای اخیر تبلیغات گسترده‌ای را با این هدف شروع کرده‌اند و با قطع برنامه‌های عادی خود بیشتر تمرکز خود را روی ترویج بی‌بندباری در ایران اختصاص داده‌اند و به پخش تصاویر ساختگی و جعلی و پخش گزارش‌های دروغ از این موضوع تلاش دارند. این رسانه‌ها از هر ابزاری استفاده می‌کنند ازجمله اینکه دست به دامان برخی از فراریان ربع پهلوی شده‌اند! حتی با فریب دادن برخی از مسئولان اروپایی و با حمایت و پشتیبانی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس به‌دنبال یک کارزار نخ‌نما هستند. بنابراین ترویج بی‌حجابی، یک طرح پیش پا افتاده و مبتذل از سوی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، استعمار پیر انگلیس، رژیم کودک کش اسرائیل و ته مانده‌های رژیم نابود شده پهلوی است که با توجه به شکست مفتضحانه‌ای که در ماه‌های گذشته از مردم ایران خوردند، در حال برگزاری است.هر چند که مثل همیشه و مانند هربارکه دست به چنین فتنه‌هایی می‌زنند حربه‌های آنها با هوشیاری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ما افشا و رسوا می‌شود.

بنابراین باید گفت که در این خصوص هم نه تنها بانوان و دختران مسلمان و باارزش ما توجهی به این حرکت‌های فریبکارانه دشمن ندارند بلکه با آگاهی و هوشیاری خود و حجاب برتر خود این فتنه دشمنان را هم نقش برآب کرده‌اند. اگرچه در همین رابطه عده بسیار کمی شاید فریب دشمن را بخورند اما همین عده کم هم با پی بردن به واقعیت و اهداف دشمنان ما امروز به دشمن پشت کرده و به آغوش جامعه اسلامی باز گشته‌اند و به همین خاطر هست که رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفت وگو با آنها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آنها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.

 
 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!