جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۱۶۳۴

کیهان: عده ای فریب دلسوزی های دشمن برای زنان ایرانی را خورده اند

کیهان: عده ای فریب دلسوزی های دشمن برای زنان ایرانی را خورده اند
کیهان نوشت: در بحث کشف حجاب با عمیق‌تر شدن در لایه‌های طرح و برنامه دشمن می‌توان به وضوح تحرکات و برنامه‌های به ظاهر پشت پرده را دید اما متاسفانه خیلی از کسانی که فریب القائات دشمن و رسانه‌های وابسته به آن یا فریب و تظاهر به دلسوزی برای زنان و جوانان ایرانی را باور کرده و اسیر آن شده‌اند از دامی که به آن افتاده‌اند و زمینی که در آن بازی می‌کنند غافلند.

ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
غیر از این است که در همین کشور زنان فرهیخته بسیاری با حفظ حجاب به بالاترین قله‌های علم و موفقیت‌های ورزشی و اجتماعی رسیده‌اند و می‌توانند الگوی زنان در کشورهای دیگر و نابودکننده هیمنه سبک زندگی غربی و ظلم‌هایی که در آن به زنان می‌شود باشند؟! چیزی که دشمن از آن وحشت دارد.

رهبر انقلاب در دیدار اخیر رمضانی با مسئولان نظام به نکته مهمی اشاره کرده و فرمودند: «...خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند این را؛ اگر بدانند، بدانند که پشت این کاری که اینها دارند می‌کنند چه کسانی هستند، قطعاً نمی‌کنند. من می‌دانم. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دین‌اند، اهل تضرع‌اند، اهل ماه رمضان‌اند، اهل‌گریه و دعا هستند؛ توجه ندارند که چه کسی پشت این سیاست رفع حجاب و مبارزه با حجاب است. جاسوس‌های دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن دنبال این قضیه است. اگر بدانند حتماً نمی‌کنند...»

حال که باور داریم دشمن به شدت برای محروم کردن کشورمان از مزیت و قدرت بی‌بدیل جوانان مومن و پای کار انقلاب، با طرح و برنامه و با استفاده از همه امکانات وارد گود شده است، بر همه مسئولان اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و همه قوا و همه متولیان دولتی و غیردولتی عرصه فرهنگ در رده‌های مختلف تا حتی سخنرانان محافل مذهبی، رسانه‌ها، نظام آموزشی و... واجب است در ارتباط با نوجوانان و جوانان کم‌کاری نکنند و با روش‌های به روز، علمی، محبت‌آمیز، جذاب، روشنگرانه و کاربردی از فرصت حضور آنها در مدارس، دانشگاه‌ها، مجالس مذهبی، سطح جامعه، پای رسانه و... به بهترین وجه برای مصون‌سازی این نسل ارزشمند در برابر دام‌های رنگی و سراب جذاب دشمن محافظت کنند.

 
 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!