جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۳۷۹

حمله به حسن روحانی در رسانه دولت؛ می‌خواهد خود را به مردم و جناح‌های سیاسی تحمیل کند

حمله به حسن روحانی در رسانه دولت؛ می‌خواهد خود را به مردم و جناح‌های سیاسی تحمیل کند
روزنامه ایران، رسانه دولت از اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری انتقاد کرد و نوشت: حسن روحانی روز گذشته در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت سابق در سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ اظهارات عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: «دیدید که تا اسم عباس عراقچی آمد از قیمت دلار دو هزار تومان کم شد. لابد اگر آقای ظریف می‌رفت ۵ هزار تومان کم می‌شد!» جالب آنکه مطابق گزارش این نشست، یکی از حاضران در جلسه خطاب به روحانی گفته است: «و اگر اسم خود شما می‌آمد ۱۰ هزار تومان کم می‌شد»!

به نظر می‌‍رسد آنچه باعث شده تا رئیس دولت سابق این سخنان را بر زبان براند نداشتن ایده جدید در حوزه حکمرانی و گفتمان کارآمد برای جلب توجه مردم به خود است، تا جایی که حتی اصلاح طلبان نیز بارها بر اشتباه خود در حمایت از وی اذعان داشته اند.

در آخرین نمونه مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران گفته است که اشتباه عدم عبور از روحانی در سال۹۶ باعث ضربه خوردن اصلاح طلبان و کشور شده است. از همین رو حسن روحانی تلاش دارد تا با گزاره‌های مخدوش، خود را در صحنه سیاسی کشور بازطراحی کند و با وانمود کردن این مسأله که گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات برجامی به نفع مردم بوده است بار دیگر خود را به مردم و برخی جناح‌های سیاسی تحمیل کند.

 

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!