جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۱۲۵۲

حاجی‌دلیگانی خبر داد؛ رفع خلاء‌های قانونی عفاف و حجاب در مجلس

حاجی‌دلیگانی خبر داد؛ رفع خلاء‌های قانونی عفاف و حجاب در مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس پیگیر دغدغه های نیروهای متدین و ارزشی جامعه خواهد بود از رفع خلاءهای قانونی عفاف و حجاب در مجلس خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارشی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص عفاف و حجاب که روز سه شنبه ۲۳ اسفند در صحن مجلس قرائت شد، گفت: یکی از بندهای گزارش مذکور این بود که از قوه قضائیه درخواست شد تا راهکارهای لازم برای خلاء های قانونی که در بحث ایجابی و یا سلبی مربوط به موضوع عفاف و حجاب وجو دارد را ظرف سه هفته ارائه بدهد.

وی با بیان اینکه مهلت مذکور ۱۴ فروردین به اتمام می رسد، افزود: اگر چنانچه قوه قضائیه اقدامی در این زمینه نکند، ما نمایندگان مجلس طرحی را در همین رابطه تهیه خواهیم کرد و در دستور کار مجلس قرار می دهیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که متدینین در مورد عفاف و حجاب در جامعه دارند و با توجه به ضرروتی که در جامعه است، ما باید قانونگذاری جدیدی داشته باشیم علاوه بر اینکه از بعد نظارتی مباحث را دنبال خواهیم کرد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: در راستای حکم الهی در مورد عفاف و حجاب، آن اقداماتی که از بعد قانونگذاری و نظارتی لازم است برای رفع رخلاء ها اقدام خواهیم کرد.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!