سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۵۷

آقای رئیسی کمی دیر نشده بنظرتان؟ پس تا حالا چه می‌کردند وزرای اقتصادی؟

آقای رئیسی کمی دیر نشده بنظرتان؟ پس تا حالا چه می‌کردند وزرای اقتصادی؟
عصر ایران نوشت: جالب است! بعد از یک و نیم سال که از آغاز به کار دولت می گذرد و تورم کمر مردم را شکسته، آقای رئیس جمهور تازه به وزرای اقتصادی اش دستور داده که "پیشنهاد"های خود را برای مهار تورم ارائه کنند؟ خبر جدی است و واقعا گفته بروید پیشنهاد بیاورید!

در خبرها آمده است: "رئیس جمهور وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند."

جالب است! بعد از یک و نیم سال که از آغاز به کار دولت می گذرد و تورم کمر مردم را شکسته،آقای رئیس جمهور تازه به وزرای اقتصادی اش دستور داده که "پیشنهاد"های خود را برای مهار تورم ارائه کنند؟ خبر جدی است و واقعا گفته بروید پیشنهاد بیاورید!

باور می کنید؟ آقای رئیس جمهوری که در دوران کاندیداتوری اش می گفت برنامه ۷ هزار صفحه ای برای حل مشکلات اقتصادی کشور دارد، نزدیک به ۲۰ ماه بعد از آغاز ریاست جمهوری اش، تازه به وزرایش دستور داده که بروند و برای مهار تورم و رونق تولید پیشنهاد بیاورند که انشاءالله بعد از این که پیشنهادها رسید، آن را بررسی و بلکه اجرا کنند! پس تا حالا چه می کردند وزرای اقتصادی؟

حالا خوب شد که رهبر انقلاب نام امسال را مهار تورم و رونق تولید گذاشتند و الا معلوم نیست جناب رئیس جمهور همین دستور به آوردن پیشنهاد را هم صادر می کرد را خیر؟

"زیاد عرضی نیست" فقط خواستیم به جناب رئیسی بگوییم کمی دیر نیست برای پیشنهاد خواستن از وزرای اقتصادی؟

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!