سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۱۱۱۲

آیت‌الله اراکی: زن بی‌حجاب، در بند شهوت دیگران و ارضای آنان است

آیت‌الله اراکی:  زن بی‌حجاب، در بند شهوت دیگران و ارضای آنان است
کرونای جسمانی را می‌توان با ابزار‌هایی همچون واکسن درمان کرد؛ اما کرونای روحی و فرهنگی را نمی‌توان به سادگی درمان کرده و از آن پیشگیری کرد.

آیت‌الله محسن اراکی نماینده مجلس خبرگان رهبری در ابتدای درس خارج خود گفت: باید طلاب و روحانیون و همه افراد در حدی که می‌توانند در میدان‌های مختلف اعم از فضای مجازی، در بین مردم، منابر مساجد، در تولید محصولات فرهنگی، رسانه‌ای و به هر شکل ممکن دیگری حضور پیدا کنند، باید حضور به عمل آورند تا علاوه بر تبیین حقایق اسلام، حقایق انقلاب اسلامی و مسائل دیگر از آنان و ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.

او افزود: جای بسیار تاسف دارد که ببینیم در حوزه‌های علمیه لااقل بی‌تفاوتی به مسئله انقلاب وجود دارد و این بی تفاوتی یک ناشکری عظیم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اساساً کار غربی‌ها و آمریکایی‌ها بر دروغ است و مبنای اساسی تمدن غرب و فرهنگ غربی بر دروغ و فریب بنیان گذاشته شده است و در مسئله حجاب و بی حجابی کدام انسان عاقلی وجود دارد که نداند حجاب خوب است یا بی‌حجابی؟ این که زن با عفاف و حجاب بوده و باشکوه در جامعه حضور داشته باشد و مرد‌ها برای آن حساب باز کرده و زن با حجاب خود را در معرض نگاه مرد‌های هرزه قرار نمی‌دهد، امری است که بر هیچ عاقلی پوشیده نیست.

اراکی در ادامه افزود: نگاه بد مردان به زنان، به زنان نیز منتقل می‌شود و از کشف حجاب زنان، بیش از آن که مردان آسیب ببینند، زنان دچار آسیب‌های متعدد می‌شوند و سرعت انتقالی که از طریق نگاه کردن اتفاق می‌افتد، از سرعت انتقال لمس کردن و چشیدن بسیار بیشتر و فراتر است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور بیان داشت: زنی که در جامعه با بی حجابی، خود را به مرد‌ها نشان می‌دهد به معنای این است که‌ای مرد‌ها از نگاه کردن به من خوشتان بیاید؛ چرا که من نیز از خوشحالی شما خوشحال می‌شوم؛ این است معنای بی حجابی.

محسن اراکی ابراز کرد: ما دلسوز مردم و جوان‌های کشور هستیم و دلسوز آن دخترکی هستیم که به خیال خود گمان می‌کند که با بی‌حجاب آمدن به خیابان‌ها مرتکب کار خوبی می‌شود؛ چرا که ما نمی‌توانیم شاهد سوختن دختران خود در جامعه باشیم و نمی‌توانیم شاهد آن باشیم که آتشی در جامعه ما افکنده شود که هم آتش افکنان را بسوزاند و همه افراد جامعه را از بین ببرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رواج بی‌حجابی در جامعه یعنی تجویز بهره‌برداری جنسی نامشروع از زنان در یک جامعه؛ آیا این خوب است که بهره‌برداری نامشروع جنسی از زنان در جامعه انجام بگیرد؟ بی حجابی یعنی انتقال آلودگی در جامعه و ما نمی‌توانیم در جامعه اسلامی بی حجابی را تحمل کنیم.

اراکی گفت: ما اجازه نخواهیم داد تا بی‌حجابی در جامعه اسلامی رواج پیدا کند؛ چراکه رواج بی حجابی یعنی فساد؛ یعنی کرونای آدمکش و جامعه نابود کن؛ باید با این کرونای جدید مبارزه جدی انجام داد و آن کرونایی که جامعه اسلامی را به سرعت آلوده می‌کند کرونای بی حجابی است؛ چراکه کرونای جسمانی را می‌توان با ابزار‌هایی همچون واکسن درمان کرد؛ اما کرونای روحی و فرهنگی را نمی‌توان به سادگی درمان کرده و از آن پیشگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: کسانی که سرنوشت جامعه اسلامی برای آنان مهم است باید کمک کنند تا از انتشار پدیده خطرناک بی حجابی در جامعه جلوگیری شود و باید موسسات، مسئولین اداره‌ها و حتی مغازه‌دارها، خانواده‌ها و پدر‌ها و مادر‌ها کمک کنند و با امر به معروف و نهی از منکر از گسترش بی حجابی و بی عفتی در جامعه جلوگیری کنند.

او گفت: هدف دشمنان نابود کردن استقلال زن ایرانی است؛ چراکه زن بی حجاب، زن مستقل و آزاده نخواهد بود و زنی خواهد بود که در بند شهوت دیگران و ارضای آنان است و باید زنان بی حجاب به این امر متوجه باشند.

 
 

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!