سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۱۱۱

رئیسی: مشکل به‌وجود آمده در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان با جدیت پیگیری شود

رئیسی: مشکل به‌وجود آمده در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان با جدیت پیگیری شود
رئیس جمهور «تحول» را مهم‌ترین محور بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۱۴۰۲ عنوان و تاکید کرد: دولتمردان تلاش خواهند کرد، با تقویت نقاط قوت و شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف وضع موجود را اصلاح و مطالبه تحول رهبری را محقق کنند.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز یکشنبه در نخستین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۲، از عنایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری و سخنان راهبردی ایشان در آغاز سال جدید قدردانی و تأکید کرد: دولت به عنوان مخاطب اصلی و مجری فرامین رهبر فرزانه انقلاب همه تلاش خود را در جهت بهبود وضع موجود و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و همچنین امیدآفرینی در جامعه به کار خواهد گرفت.

رئیس جمهور «تحول» را مهم‌ترین محور بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان و تاکید کرد: دولتمردان تلاش خواهند کرد، با تقویت نقاط قوت و شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف وضع موجود را اصلاح و مطالبه تحول رهبری را محقق کنند.

رئیسی با اشاره به محور مهم «مهار تورم» در بیانات رهبر معظم انقلاب و آثار مخرب تورم در ایجاد ناترازی و بی‌عدالتی در جامعه گفت: دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش شاخص‌های خوب به دست آمده در زمینه رشد اقتصادی و همچنین تولید، اشتغال و دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۱ را که شعار سال هم بود، از توفیقات دولت دانست و بر لزوم تبیین این توفیقات برای مردم تاکید کرد.

رئیس جمهور در همین زمینه کسری و ناترازی بودجه را از مصائب کشور در گذشته عنوان کرد و از تلاش‌های صورت گرفته همکاران دولت در سال گذشته برای تنظیم منابع و مصارف به نحوی که استقراضی از بانک مرکزی صورت نگرفت و در پایان سال هم کسری بودجه به وجود نیامد، تشکر کرد.

رئیسی در خصوص مشکل بوجود آمده در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان در روزهای پایانی سال گذشته، اظهار داشت: اجرای نادرست طرح خوب رتبه‌بندی معلمان در آخر سال کام معلمان عزیز را تلخ کرد که تدابیری برای حل موضوع اتخاذ شد، اما موضوع باید تا حصول نتیجه با جدیت بررسی و پیگیری شود تا اگر سوءمدیریتی وجود داشته حتماً با قاطعیت با آن برخورد شود.

رئیس جمهور در ادامه وزارت جهادکشاورزی را مکلف کرد پول محصولات خریداری شده از کشاورزان را به موقع پرداخت کنند و همچنین سازمان برنامه و بودجه را مأمور کرد با توجه به تغییراتی که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ ارائه شده از سوی دولت صورت گرفته، متمم و اصلاحیه آن را هر چه سریع‌تر تدوین کند تا به مجلس ارسال شود.

 
 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!