پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۱۰۷۳

نتانیاهو: قدرت‌های جهان فشارها علیه ایران را تشدید کنند

نتانیاهو: قدرت‌های جهان فشارها علیه ایران را تشدید کنند
نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا در لندن با تکرار لفاظی‌های ضدایرانی، خواستار تشدید فشارهای بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز (جمعه) در دیدار با ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا در لندن خواستار تشدید فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش فراز، روزنامه صهیونیستی عاروتص شوع در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو و نخست وزیر انگلیس در خصوص موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند و نتانیاهو از سوناک برای موضع قاطعانه انگلیس در خصوص این موضوع قدردانی کرد و در یک لفاظی تکراری گفت که قدرت‌های جهان باید فشارها و بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشند.

 

بر اساس گزارش العالم، سوناک و نتانیاهو همچنین از پیشرفت‌ها در زمینه توافق دو جانبه تجارت آزاد استقبال کردند و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سوناک برای یک دیدار رسمی از اراضی اشغالی دعوت کرد.

طبق این گزارش، این چهارمین سفر نتانیاهو به کشورهای اروپایی از زمان به دست گرفتن نخست‌وزیری اسرائیل است و پیش از این به فرانسه، ایتالیا و آلمان سفر کرده بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون بارها در دوران فعلی و سابق نخست‌وزیری خود تلاش کرده بود که جامعه جهانی را علیه جمهوری اسلامی ایران متحد کند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!