سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۰۵۹

هشدار به مسافران نوروزی: در حاشیه زاینده رود مراقب کودکان خود باشید

هشدار به مسافران نوروزی: در حاشیه زاینده رود مراقب کودکان خود باشید
در این روزها حدود ۱۵۰ مورد توصیه ایمنی و پیشگیری از رفتارهای خطرناک به مسافران نوروزی صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی توصیه کرد که در حاشیه رودخانه زاینده رود و دیگر مکان‌های آبی مراقب کودکان خود باشند.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با توجه به جریان داشتن آب در زاینده رود تاکید کرد که از شنا کردن در این رودخانه و دیگر محل های غیر ایمن خود داری شود.

وی اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات غواصی سازمان آتش نشانی اصفهان روزانه با ۲۵۰ نفر ساعت نیروی تخصصی و استقرار اکیپ های غواصی در پنج نقطه حساس شهر و همینطور گشت زنی سه اکیپ سیار در حاشیه رودخانه زاینده بمنظور پوشش ایمنی شهر و مسافران نوروزی در حال خدمت رسانی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: در این روزها حدود ۱۵۰ مورد توصیه ایمنی و پیشگیری از رفتارهای خطرناک به مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۸۳ سیلندر گاز از چادرهای مستقر مسافران در باغ فدک اصفهان بمنظور ایمنی، امنیت و سلامت آنها خارج شده است.

کاوه آهنگران، همچنین به استقرار سه اکیپ ثابت و یک اکیپ گشتی سیار در کوه صفه اصفهان بمنظور جلوگیری از حادثه در این منطقه گردشگری اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک مورد حریق در آشپزخانه رستوران ایستگاه ۲ تله کابین صفه با سرعت عمل بسیار زیاد آتش نشانان مستقر در کوه صفه مهار شد.

ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از ۲۵ اسفند سال گذشته کار خود را آغاز کرده و تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان پیش بینی شده است.

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!