پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۰۸۳۶
فرمانده انتظامی تهران:

پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی در شب چهارشنبه سوری استفاده خواهد کرد

پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی در شب چهارشنبه سوری استفاده خواهد کرد
سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری که صبح امروز در مقر فاتب برگزار شد، به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: امیدواریم که اقدامات پلیس موجب افزایش احساس امنیت شهروندان و به تبع آن ارتقاء رضایتمندی و احساس امنیت در میان مردم شود. ما به دنبال کاهش فاصله وقوع تا کشف جرم هستیم. وی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی در تامین امنیت نیز گفت: پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.

 سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری که صبح امروز در مقر فاتب برگزار شد، به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: امیدواریم که اقدامات پلیس موجب افزایش احساس امنیت شهروندان و به تبع آن ارتقاء رضایتمندی و احساس امنیت در میان مردم شود. ما به دنبال کاهش فاصله وقوع تا کشف جرم هستیم.

وی با اشاره به چهارشنبه‌سوری گفت: پلیس از مدت‌ها قبل اقدامات خود برای چهارشنبه‌سوری را آغاز کرد و در همین راستا نیز ٨٠ تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز نظیر اکلیل سرنج را در تهران در انبار‌ها شناسایی و صورتجلسه کردیم تا تا تحت نظر پلیس برای مصارف صنعتی استفاده شود.

وی با بیان اینکه چهار میلیون قطعه انواع موادمحترقه قاچاق و غیرمجاز نیز تاکنون کشف شده است، گفت: همچنین ۷۰۰ کیلوگرم مواد محترقه پرخطر را کشف کرده و از توزیع آن جلوگیری کردیم.

محمدیان با بیان اینکه تاکنون ۱۲۴ نفر به دلیل ارتکاب جرائم مرتبط با چهارشنبه آخر سال دستگیر شده اند، گفت: ١٧انبار هم پلمب شده است.

به گفته محمدیان ارزش مواد محترقه قاچاق کشف شده، ١۵٠ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نگاه پلیس به شب چهارشنبه سوری نگاهی اجتماعی است، گفت: در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد.

به گفته محمدیان وسایل نقلیه‌ای که در این شب ایجاد مزاحمت کنند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شوند. افرادی که برای شهروندان هم ایجاد مزاحمت کنند تا پایان تعطیلات نوروز با هماهنگی قضایی بازداشت می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی در تامین امنیت نیز گفت: پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.

 
 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!