جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۱۵

تکذیب دستگیری همه عوامل مسمومیت دانش‌آموزان

محمد علی محسنی بندپی نماینده نوشهر در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت. روز گذشته محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز در این جلسه مطرح شد، گفته بود: با گزارش های ارائه شده تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند و کسانی که به صورت عمد در این ماجرا دست داشتند به اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد شد.

 

به گزارش «فراز»، روز گذشته محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز در این جلسه مطرح شد، به تسنیم گفته بود: با گزارش های ارائه شده تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند و کسانی که به صورت عمد در این ماجرا دست داشتند به اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد شد.

با این حال، محمد علی محسنی بندپی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح دیروز مجلس و بررسی موضوع مسمومیت دانش آموزان و ادعای این نماینده درمورد دستگیری همه عوامل این موضوع در کشور، گفت: اصلاً در این جلسه درباره دستگیرشدگان عوامل مسمومیت دانش آموزان صحبتی صورت نگرفت.

وی تاکید کرد: در این جلسه قالیباف تاکید داشت که در سلسله برنامه‌هایی که دشمن برای ایجاد نارضایی در بین مردم دارد، تحریک بانوان را نیز در دستور کار خود قرار داده که باید به هوش باشیم و این موضوع را هم پیگیری کنیم.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس به صورت جدی مصمم است که موضوع مسمومیت دانش آموزان را تا حصول نتیجه نهایی مورد پیگیری قرار دهد.

 
 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!